Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.02.03. 20:58 kaprye

Mit nem mondok: CSÜTÖRTÖK

Sikerült is csütörtököt mondani, mert a szépen megírt visszatekintés egy rossz kattintás miatt elszállt...Most kezdhetem előlről :-( Tehát újra, csak attól félek, ez már nem lesz olyan jó, és frappáns, mint az első ötlet volt...

Mint meséltem, lejjebb szorítottam a számítógép előtt "ücsörgés" óraszámát. Így aztán 10-kor kikapcs...és négy előtt (de inkább később) nincs bekapcs....Így a levelek megválaszolása az, ami előnyt élvez, de azért nehéz tartani... este aztán sokáig maradtam, mert elkezdtem hírmondózni is...

A hét elején kaptam egy jó hírt!  Az Utazás a világ körül 2010  fotópályázatra két fotómat elfogadták.  Így az itt készült képeim, közül kettő majd láthatók lesznek itt-ott magyarországi kiállításokon és megjelennek majd a pályázati anyagból készült fotóalbumban is.

A hét eleje...minden nap az elvégzett munka jutalmaként mentem sétálni, csavarogni is pár órát. Island Bay a megunhatatlan akkor, ha egy rövid-gyors séta, egy "szellőzködés" is elég, vagy éppen csak kavicsrugdosásra vágyok...:-)

Kedden aztán kicsit távolabbra mentem...Amelyik busz előbb jön és "ahova a busz visz",  ugyan leszálltam itt:

ahol már szerettem volna máskor is megállni. Néztem a leszálló repülőket, jobboldalon van a reptér .-)

Innen nagy séta következett egészen eddig. Aztán még tovább.... de itt csak megálltam, mivel foglalt volt a pad, nem ülhettem le. Majd még séta egy kanyart ...és aztán busszal vissza. Folytatás a kertben otthon. Felfedeztem az első BÁB-ot, melyet már nagyon vártam...

Jól elbújt...és a hernyókat sem látom...:-) Lesz PILLANGÓ!

Szerdán aztán elmentem Lilikét meglátogatni, visszafelé egy sétát engedélyeztem magamnak a Botanic Gardenben . :-)

Igaz, most egy kis ösvényt választottam, ha lesz időm a Picasara teszem fel az új képeket egy albumba.

Megálltam a békás szökőkútnál. De csak simogattam, puszit nem adtam...nincs szükségem hercegre...van nekem egy George-om :-) Ma kiderült , hogy közben lemaradtam a Rugby 7 parádés felvonulásáról...:-(

Innen továbbmenve (hercegi gondolatok adták az ötletet),  betértem az új épületbe, mely a Legfelsőbb Bíróságnak ad otthont, amit pár hete Vilmos herceg adott át. Nem is gondoltam, hogy ennyire egyszerűen és simán bemehetek, fotózhatok, a teremben is! Senki nem követte (legalábbis számomra látható módon) a lépéseimet, a táskám bontogatását-lencsecsere miatt...szóval akár még "rossz" szándékom is lehetett volna (?)...! Lehet, hogy rám volt írva, hogy jó ember vagyok?

Érdekes megoldással készült a tárgyalóterem. Az épület belsejében van egy nagy, lapos "buborék".

A tárgyalóterem nem túl nagy...de csodás és hatalmas mennyezet-ablaka adja a természetes fényt (is).

Olyan mint egy hatalmas szépen csiszolt drágakő!

Mire hazaértem George részben levágta a füvet elől, én is élveztem még a kellemes napot a kertben, közben megszabadítva jónéhány gaztól is a földet a virágokat :-)

A munka után jól megérdemelt vacsora következett...és már lehetett lazítani a Tv előtt.

A meglevő sárgaborsó főzelékre kellett feltét, ennek receptjét leírom, mert NAGYON finom lett! Könnyű  és gyors REcEPT! 

30 dkg csirkemell volt az alap. Kis kockákra vágtam, mintha pörkölt készülne. Egy tálban megkevertem az alábbi masszát: 1 kk. fokhagyma por, 1 kk kukorica keményítő 1 mokkás k. só, 1 evőkanál olaj és 2 evőkanál tej. Ebbe beleforgattam a húst, majd lefedve állni hagytam 1 órát (addig kert) .

Étkezés előtt 5 perc alatt átsütöttem (nem túl forró 1 kanál olajon) és vajpuhaságó lett a hús!

A főzelékre kiváló feltét, de rizzsel - párolt zöldséggel is el tudom képzelni!

 

 

 

4 komment

Címkék: kiállítás napló növények recept új zéland caterpillar botanikus kert wellington eva kaprinay prince williams


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr381727770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.02.04. 10:57:59

Nahát, és süt a nap. Azért egyszer még megnézmém Új-Zélandot nyáron is:)

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.02.04. 22:14:15

@mindennapi manna:
Szia, csak rajtatok múlik...tervezz, szervezz...január második fele és február eleje a "legideálisabb" ...szóval jövőre itt!

Üdv Éva

Vittgen 2010.02.06. 02:37:21

"Utazás a világ körül 2010 fotópályázat"

Gratulálok Éva!

Kari
süti beállítások módosítása