Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.02.27. 10:54 kaprye

Tánc és versenyek

Mivel tegnap este (ill. bizony már ma éjjel) jó későn feküldünk le, majdnem 9 volt, mikor keltem. Hm...ilyen is ritkán fordul elő velem...
 
Gyönyörű idő, napsütés és meleg, így aztán a "kötelező" letudása után már indultam is a belvárosba. ARTS FESTIVÁL van a városban. Mindenféle programok amerre jár az ember. Kisebb nagyobb bemutatók, utcazenészek, utcaszínházak...Ésrdekes, különleges olykor meghökkentő produkciók!
 
A Waitangi parkban igérkezett egy érdekes program. Odaérve tudtam meg, hogy a bemutató ma 2-kor, vagy 5-kor. Gyors telefon Georgemnak, hogy a megbeszélt randevunk időpontját hozzuk előre, ha ő is meg szerené nézni a SHOWT, a "kétszemélyes balettet"...Amíg várakoztam sétáltam, nézelődtem, igaz a Dragon boat-osok éppen ebédszünetet tartottak, de sok ember a parton, sok látnivalóval, kínai sárkányosokkal, és NAPSÜTÉSSEL!
 
Mire elérkezett az idő, George is megérkezett, nagyon figyelmesen még hűtött üdítőt is hozott magával :-) Elkezdődött a műsor a TÁNC. Egy férfi és a markológép tánca! IGEN! Nem tévedés...GÉP ÉS EMBER FANTASZTIKUS 20 perc volt! A zenére megkomponált tánc, vagy egy románc (?) az ember és a gép együtt, REMEK volt! Mondanom sem kell, hogy RENGETEG képet készítettem, megpróbáljuk összerakni egy pps-be....és majd akit érdekel és kéri, elküldöm e-mailben...Most azért megmutatok egy képet:
 
 
Nem erőmutatvány volt, igazi megkomponált tánc a gép és ember tánca! - A művész azért  jó kondijáról tett tanubizonyságot! 
Ezután elsétáltunk a Frank Kitts part felé. Akkorra már folytatódott a verseny, különböző munkahelyi, iskolai csapatok versengtek egymással.  A hajók a 18 evezőssel, + 2 emberrel bizony repesztettek a vízen! Élveztük nagyon. Közben sétálgattunk, nézelődtünk... A helire is fel szerettem volna ülni, de már csak később tudtak volna helyet adni. Így most elhalasztottam.
 
Hazaérve míg az egyik kártyáról töltöttem a képeket a kertben készítettem pár képet.
A "kopasz liliomok kezdik megmutatni magukat :-)
 
 A nyomon követett hernyó is szép nagy már és egyre több kisebb nagyobb araszol a Swan-fácskán,  mert bizony mostanra szép nagyra nőtte magát!
 
Hernyó, swan-virág (a méhecskék is nagyon szeretik), és a termés, amiből így kitalálhatod, hogy miért is hívják hattyú-palántának :-) Éppen már kibújt két lepke is a Franciskától kapott hernyócskáknak köszönhetően, de ők még szárnyaikat szárítgatták, nem zavartam őket.
 

4 komment

Címkék: fesztivál nyár napló balett új zéland kertem wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr371794292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2010.03.01. 18:15:23

Szia Éva!

Az a markolós fickó nem semmi!

A hernyód szépen megnőtt!
Talán azóta be is bábozódott!

A nagylányom,Dóri azt mondta,hogy mindkét eseményre/húsvét,1848/ készít rajzokat!

Később jelentkezem!

Kérlek add át üdvözletemet Georg-nak is!

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.03.01. 20:48:39

@Vittgen:
A markolós táncot nagyon élveztük, remek előadás volt és MICSODA ÖTLET! A hernyóK bizony nőnek. Szerencsére a kezdeti lemaradást most igyekeznek pótolni és szép számmal akadnak a fácskán. Azóta az először kapott hernyó - majd báb - már lepkévé alakult. Így jön a folytatás is.
Nagyon várom a rajzokat! George is üdvözöl! Üdv Éva

Vittgen 2010.03.01. 22:59:01

Húúúúúúúúú,de szégyenlem magam!!! :-(

Sajnos lemaradt az "e" George nevéről az előbb!

Bocsika! :-)

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.03.02. 03:21:49

@Vittgen:
Ne szégyenkezz...semmi gond, legközelebb írj GYURIT és akkor nem téveszted el :-) hahaha
süti beállítások módosítása