Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.04.14. 12:22 kaprye

Dolgos hétköznapok

Hétfőn elmentem meglátogatni Lilikét. Körülményeihez képest jól van, elmeséltem a kirándulást és jókat nevettünk :-) Miután megmutattam neki is a fényképeket, feladtam levéllel együtt anyunak. A levél a kirándulásunkról, most 20 oldalasra sikeredett. Remélem élvezni fogja.

Coco, mióta visszajöttünk sokat hízeleg és sokat van velünk. George nagy örömére gyakran telepedik az ő ölébe is. Azelőtt ilyen csak ritkán történt.  Ilyen esetekben sokszor vesz fel lehetetlen pózokat. Mint ez is:

 Csak az esik neki zokon, ha nevetünk, mert akkor ugy-e a hasunk is rászkódik és akkor sértődötten elvonul.

 

Kis lazítás után jöhetett a kert, hét elején pedig már elkezdtem a Hírmondót is.

Ma aszisztáltam egy lepke megszületésénél. Nem volt egyszerű...Tegnap ugyanis elszalasztottam egy pillangó kibújást. DE VAN MÁSIK szerencsére, ma már készültem. Ez a báb is egy cserepes növényre került. Így aztán ma reggel már 8-kor behoztam, mert már tegnap este is nagyon barna volt. Beállítottam a fényképezőgépet és vártam. Közben 10, majd 5 percenként csörgettem az órát, hogy nehogy elszalasszam. Addig levelekre válaszoltam, megfőztem a vacsorát, szöszmötöltem, de be-bekukkantottam, hogy hol tart "a baba".

 1 órakor már nem mozdultam mellőle...és sikerült filmre venni, hogyan bújuk ki a bábból. Nagyon rövid idő alatt. Az egy másik kérdés, hogy még nem tudom, hogyan mutathatom meg nektek is, ... de majd szólok!

Mikor kibújt és már szépen kinyúlt a szárnya, de még nagyon nedves volt, nem tudott volna repüni, kivittem a kertbe. A szél furcsa alakzatot produkált belőle:

Ott meglepve láttam meg az "ikertestvérét",  ezért mellé tettem az almafára. Együtt szárogatták szárnyaikat tovább a kellemes napsütésben.

Coco a ház alá bekérte magát, most örömmel megtettem, így bizos nem vadássza le a szárnyikat próbálgató lepkéimet. Az a jó, hogy most a swanplantok nagyon nagyra nőttek, sok hernyócska is van még. Így aztán lehet, hogy sok szép pillangó lesz jövőre is!

 

Szólj hozzá!

Címkék: cica macska napló új zéland coco wellington eva kaprinay monarch lepke monarch pillangó


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr701920334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása