Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.04.23. 23:13 kaprye

Ha péntek, akkor SPCA

Igaz, most már szombat reggel, hogy ezeket leírom, de tegnap már nem jutottam ide.

Szóval délelőtt az itthoni szokásos...A Panoramio albumba feltettem még két szép szoborról készült fotót, és nagy meglepetésre a Google Earth szinte azonnal kiválasztotta :-) Lehet, hogy figyelik az albumom? (egyik és a másik )

Nagy örömömre megérkezett az első gyerekrajz is. 11-kor aztán irány Lilikéhez, egy kis tracsira. Tőle vásárlás a MW-nál, mert a házikenyér lisztet kívánt. :-) Csodás császár-szalonnát pillantottam meg úgy mellesleg, amit aztán George-GYÖRGY napra meg is vettem :-)

Innen tovább, SPCA-ben egy gyönyörű kis cicát választottam, SERENA-t. Vagy ő választott engem?

Együtt mentünk az otthonba. Vittem az elmúlt hetek fotóit is, hadd örüljenek a kis öregek. :-)

A cica és a cicákat szerető emberek is boldogok voltak, Serena kedves kis "kezesbáránynak" bizonyult! Volt, akinél kifejezetten otthon érezte magát!

Visszatérve az SPCA-be még simogattam kicsit a tesókat, majd haza.

Itthon aztán a szokásos menet. Süt a nap, akkor kert...és aztán már jöhetett a vacsora :-)

...persze előtte "nem mellékesen"  George-ot is felköszöntöttem. Haahha megkapta a szalonnát (amit én aztán a vacsorámhoz-túróscsusza feltétként meg is kóstoltam, mennyei volt).  George mást evett, így ő csak az illatokat értékelte.

Ráadásnak még átadtam a két színházjegyet is, merthogy azt is vettem az ünnepeltnek és hogy egészen stílszerű legyek, balettet nézünk majd meg, egy újszerű CARMEN feldolgozást,  az előadás pedig az én szülinapom estéjén lesz! :-)

A finom vacsora után mindketten csak pihegtünk a jóllakottságtól és az lett a vége, hogy én korán ágyba is bújtam. Ennek eredmény elett aztán a mai korai ébredés. DE legalább egyenesbe tettem a postaládám (gyűlnek nagyon ha kicsit is lazítok).

Ma délelőtt majd 10 után megyek a Newtown Marketre. Késő délutánra-vacsorára pedig vendégünk jön. Bandi késő este majd innen megy Franciskáért a reptérre. Szóval ez a nap is mozgalmasnak igérkezik :-)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap napló garden szobor névnap új zéland sculpture wellington spca eva kaprinay waikanae


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr681946940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása