Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.05.18. 11:32 kaprye

...ismét Gabriel és Anna

Mivel tegnap kora este Anna telefonált, hogy találkozzunk ma, mutassak meg egy-két üzletet, így korán mentem be a városba. Előbb még pár fotót "hívattam elő". Aztán kis séta és már össze is futottunk Gabriellel és Annával. Előbb felmentünk a kis műterembe ahol itt fest, majd pár üzletbe betértünk. Sikerült vásárolni is nekik pár dolgot ..."felkészülés az esős időszakra".

Azután elmentünk A Kiwi Art House-ba, ebbe a kis galériába, mely a Cuba Street végén van és nagyon kedvelem. Alan Aldridge a tulaj minden betévedőt odaadó figyelemmel fogad, beszélget, mesél és nagyon szimpatikus a hozzáállása.

MIvel itt is van kiállítva Gabrielnek néhány festménye, úgy gondoltam készüljön néhány fotó azokkal is. Nagy öröm az is, hogy az egyiken már piros pötty...mert eladva! Szóval készültek fotók, itt megnézheted.

Fotózkodás után még egy kávé a közeli kávézóban egy páros fotóval:

Innen még elmentem keresni mellényt, mert megkértek rá...Hihetetlen árakon láttam olyat, amit kértek, így aztán nem vettem meg. Ellenben sikerült vennem George-nak egy nagyon klassz bőrkabátot, ami tökéletesen jó méret is lett, jól választottam, mert tetszett is neki!  :-)

Hazaérve már csak a képekkel vacakoltam. Feladtam a tegnap nem feladott leveleket, szerencse, hogy anyuélra is csak ma került sor, mert így beletettem a meghatalmazást is....Most pedig lefekvés előtt még írok neked. Neked, aki itt most olvasod! Remélem tetszett, amit olvastál és örülnék, ha leírnád  véleményed is!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: művészet napló új zéland gallery arts wellington eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house alain aldridge


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr982012374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása