Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.14. 09:48 kaprye

Csendes hétvége után

Vasárnap Kicsi lábam még nem szereti, ha sokat megyek. Ezért aztán a vasárnap pihenő nap lett.

Igaz, korán hajnalban keltünk, hogy megnézzük a TV-ben a világbajnokság élő közvetítését...Utána én már talpra pattantam. Dolog volt, lábkiméléssel együtt. Egy kis sütés-főzés...kis vendégváró készítés.

Délután bejöttek Ivánék és egy gyönyörű - különleges meleg sállal és egy cserepes liliommal köszöntöttek...Ettünk-ittunk, és jót beszélgettünk.

Aztán korai ágybabújás következett. Egyrészt a fáradság miatt, másrészt a hideg ellen is kellemesebb a meleg ágyban ...

Bizony hideg lett. Reggelre alig  4-5 fok lehetett! Minden ablakról csurgott a víz, így mielőtt elmentem angolra, George felkérést kapott ablakok torlésére...:-) Angol ez volt az utolsó, mert 4 hét szünet következik.

A tanárom Wendyvel együtt jöttünk haza (szemben levő utcában laknak), útközben pedig még a kisunokájához is beugrottunk. Aranyos, nyugis kis vasgyúró!

Mikor ettem, napra ültem és véletlenül felfedeztem egy kis csomagot bedugva az egyik szekrény alá  az étkezőben. Kiderült, hogy Franciskáék hagyták itt legutóbb, szülinapi ajándék volt benne...és George teljesen elfeletkezett róla! DE még akkor sem ugrott be neki, amikor megkérdeztem, hogy mi ez a csomag? Aranyos kis hűtőmágnes és egy igazi nőies noteszka volt benne egy képeslappal :-)

Délután aztán örültünk a németek győzelmének,főleg azért mert a nagyszájú ausztrálokat győzték le! :-) bár tudtuk előre az eredményt élveztük a meccset ismét csak jól betakarózva :-)

Sikert arattak a szombaton készített képek :-) visszajelzések megjöttek e-mailben. Örültem, hogy meglepetést okozhattam. Főleg, mert nem gondolták, hogy valóban meg is kapják! :-)

Hát ennyi volt mára, ...semmi különös nem történt, mégis annyi mindent el lehetett róla mondani.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: angol napló fotók új zéland wellington island bay eva kaprinay social english


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr362080197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása