Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.25. 00:56 kaprye

Lassan a csapból is

...Gabriel folyik! :-) Igen, persze nem érdemtelenül. Ezen a héten foglalkozott vele a The Dominion Post, a The Wellingtonian és mint kaptam egy súgást, akkor ma magyar STOP-ban is megjelent a hír róla. Ez utóbbinak én súgtam :-)

Hihetetlen Gabriel tempója és nem irigylésre méltó a munkakörülménye. Az idő nem kedvez igazán...gyakran esik és fúj. AZ állványon 4 emelet magasságban kitéve mindennek. Brrr... Majd ma megyek ismét, addig itt nézheted, hogy mivel is készült el eddig.

Tegnap csütörtök volt. Az idő vegyes-felvágott, így maradtunk a lakásban. George szorgoskodik egy filmmel, melyet szeretne megnézhetővé tenni ....napok óta ezzel "görcsöl", lassan eljut a céljához. :-) Kiváncsian várom, mert érdekel a film!

Napközben én is sok időt eltöltöttem a gépnél. A Moko-s rendezvényen készült fotókat rendezgettem...:-) kicsinyítettem és mutatom meg itt. Fantasztikus munkák. Némelyik művészi szépségét csodálom, de el nem tudnám képzelni, hogy nekem bármelyik is kellene...Sokat elgondolkodtam azon, hogy most, míg fiatal és feszes a bőr, valóban szépnek is mondható, de mi lesz ha változás áll be...ha löttyedt és ráncos lesz...Hmmm no de mint program érdekes volt.

Aztán az esti érdekes visszatérő sorozatunkat megnézése után igyekeztünk aludni, hogy éjjel 2-kor fitten ébredhessünk! Bizony! Felkeltünk megnézni, amost éppen feketében játszó All White meccsét a Paraguay ellen :-) Nem játszott rosszul a csapat, igaz, az ellenfél sem sziporkázott... így lett 0:0

Tisztes eredménnyel búcsúzott a kiwi csapat. Senki nem gondolta volna indulás előtt, hogy vereség nélkül jönnek haza! A nagy meglepi persze az olasz csapattal a döntetlen, majd most azok kiesése...A franciák után még ők is...vannak meglepetések :-) A végén még lehet, hogy tényleg az USA lesz a világbajnok? 

Most a pénteki szokásos menetrend előtt gyorsan leírom mindezt, mert aztán ha elindulok, ma már nem ülök a géphez...Igaz, még elkezdem most a tongai TAPA Cloth készítés fotóinak válogatását, csak kérdés, hogy ma mire jutok, de folytatom....

Most csak egy kép a műsorból, ami TONGAI táncosok bemutatójáról:

Délelőtt Lilikét látogatom, visszafelé megnézem Gabrielt, aztán bekukkantok az SPCA-be, hogy vajon van-e kis állat akik vihetek az öregekhez. Utána kimegyünk Petone-ba, ahol ugyan a kiállítás csak 6-kor nyit, de megnézzük....előbb ha lehet. Sajnos eltaktikáztam a vacsorameghívást ...inkább a holnapot kellett volna választani. Ma megyünk Franciskáékhoz vacsorára...Szegény a héten úgy járt mint én, vagy inkább rosszabbul, mert neki teljes (?)  bokaszalagszakadása lett....

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay te papa gabriel heimler tapa cloth


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr452108171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása