Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.07.19. 07:32 kaprye

Elnézést a szünetért...

Vannak időszakok, amikor a sok program miatt nem érek ide...és most ez ilyen volt.

 

Először ugy-e tudjátok, meg kellett csinálni a Hírmondót.... Aztán mint jeleztem is, pénteken jöttek Zsófiék és természetesen a babával voltam elfoglalva... Mi felnőttek nagyot beszélgettünk, majd Zsófival és a babával sétálni mentünk!

Márk jót aludt a parton sétálás közben, az orrunkat a friss sós levegő kitisztította.

Mikor elmentek Zsófiék, még  utána befejeztem az újságot.

Szombatra nem hagytam semmit, mert Niki jelezte, hogy Wellingtonban lesz. Egy városi túravezetést felajánlottam neki.

Sajnos az időjárás nem igazán fogadott kegyeibe minket, még szerencse, hogy Niki a Déli szigetről visszatérőben inkább  a múzeumokra, városi érdekességekre volt "vevő". Így aztán a kávéházi randevú után a napot a belvárosi sétával kezdtük.

Szerencsére itt a járda fölött többnyire tető van, így nem áztunk agyon. Beneveztünk a Parlamentbe egy túrára :-) Az után természetesen a Magyar Millennium park következett, majd az öreg St. Paul templom.

Ezt követően a part felé sétálva megnéztük az Akademy of Art éppen aktuális kiállítását, ahol felfedeztem Lendvai Péter jellegzetes alkotását is :-)

Azután a Frank Kitts Park Sunday Market -en keresztül sétáltunk és innen már a Te Papa következett. Itt előbb egy könnyű ebédet ettünk, majd következett a nézelődés a sok-sok látnivaló között. Messze nem a teljesség igényével...

Innen kisétálva még elmeséltem a Museum Hotel történetét, megmutattam Gabriel nagy képét és meséltem az új készülő alkotásról is...Ekkor már elmúlt 4 óra és én elköszöntem Nikitől, mondván, hogy ő még visszamehet a múzeum egyéb látnivalóit (4.5 emelet) megnézni. 

Hazaérve csak melegre vágytam, mert az egész napos zuhogó eső átjárta nem csak a kabátom, de a bőröm is.

Vasárnap, július 18 Fészek nap!

Ezért aztán a délelőtt már a konyhában talált. Egyszerű, de sokak számára kedvelt krumplistészta készült. :-) 20 személyre, tisztes adag, nehogy valaki is éhesen maradjon. Mellé a friss salátát már George "tépkedte".

Nem voltunk sokan, de nagyon jó volt a hangulat.  5 óra volt mire hazaértünk, bepakoltunk...és leültünk. Gabriel és Anna nem jöttek be a Fészekbe, mi pedig már nem is számítottunk rájuk. Így aztán nagy volt a meglepetés, amikor egyszercsak az ablakon kopogtak. Jóízűen megették a "maradékot", aztán sokáig beszélgettünk. Már bizony éjfél felé járt az idő, mikor George hazavitte őket.

Hétfő van ma és újra indult a Social English. Szerencsére ismét szép számmal összegyűltünk. Innen hazasétáltam, majd az előkészített leveleket postáztam és egy sétára csábítottam George-ot is. Szép napsütés, kellemes friss idő.

Most pedig pótolom a mulasztásom és köszöm azoknak, akik érdeklődtek egészségi állapotom felől, hogy "csak nincs valami baj, amiért napok óta nem jelentkeztem"....

Nem, nincs semmi baj, köszönöm JÓL VAGYOK :-) JÓL VAGYUNK!

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art angol napló új zéland wellington eva kaprinay magyar millennium park wellington gabriel heimler muzeum hotel lendvai péter


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr132160168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása