Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.08.06. 11:50 kaprye

Ninja?

Mielőtt még furcsán néznétek, ez a tegnapi naphoz tartozott volna, de kimaradt...Szóval igen, valami OLYAS-val-KI volt a Cuba Streeten. Nagyon ügyesen hadonásztott eszközeivel, kérdésemre pedig megsúgta, hogy New York-ból érkezett.

A kezében levő "izékkel" nagyon gyorsan és érdekesen hadonászott. Különböző alakzatokat írt le. A sorozatfotókat itt nézheted meg. Ha az összeállítást diavetítés módban nézed meg, akkor úgy láthatod, mintha előtted mozogna :-)

...és akkor mi is történt ma?

Délelőtt a szokásos menetrend, olvasás-írás, konyha és egy kis frizuraigazítás :-)

Aztán elmentem a könyvtárba, visszavíve egy Dvd-t, majd a szokásos pénteki program következett. SPCA  , cicaválasztás. Dona szép hosszú szőrű, fekete-fehér cica volt. Kicsit félénk, kicsit ideges, ezért nem is mertem fotózni...Féltem, hogy megijedne a géptől. Ijedtében esetleg összecsikarná az idős embereket, vagy elrohanna...Így azt most kimaradt az, hogy megmutassam nektek. 

Hazaérve a postaládára pillantva megláttam, hogy megérkezett nagy örömömre a Panoráma Magazin.  Ugyan már láttam-olvastam a neten, de valahogy mindig örömmel tölt el, amikor a papíron kinyomtatva is a kezembe foghatom! Szép az élet, különösen, ha dupla öröm éri az embert...igen, megérkezett A MACSKA magazin is. AZ meg külön öröm, hogy most mindkettőben előfordulok így-úgy :-) (itt a reklám helye)

Gyorsan neki is fogtam az olvasásuknak a délutáni tea mellettt!

Aztán kicsit az üvegházban "babráltam" és nagy-nagy örömömre felfedeztem, hogy némelyik kicsi orchideám bimbózik, virágozni (egyik-másik illatozni is!) fognak hamarosan. Van több nagy is amelyik még most is hoz virágot, és köztük van egy, amelyik még nekem nem virágzott, így kiváncsian várom, hogy mivel fog meglepni...

Este pedig már nem történt semmi különleges .... zárásképpen írok neked. Legyen jó napod, szép hétvégéd!

Szólj hozzá!

Címkék: cica napló orchidea új zéland wellington spca eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr672203251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása