Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.19. 23:22 kaprye

Ismét jelentkezem

A kis szünetet a Hírmondó és egyéb elfoglaltság miatt tartottam. A Hírmondó elkészült, ha még nem olvastad, itt megteheted.

Közben persze volt még sokminden más is, hogy mik is történtek?

Menjünk sorban:

15. Szerda George-dzsal mentünk be egy hivatalba "ügyet intézni". Onnan elsétáltunk a Cuba Street-re, mint kiderült a Wold Press Photo kiállításnak a beharangozó reklámja indult. Sok lufival, színes labdákkal,  egy-két fotóssal.

Ha már ott voltam persze én sem mentesültem a fotózás alól. Egyrészt én fotóztam, másrészt engem is. ...mert ugy-e mondanom sem kell Fritz-zel is összefutottunk.

16. Csütörtök Munka itthon, Hírmondózás és a szokásos, ami mindig megvár :-)

17. Péntek  Előző találkozásunkkor Fritz említett egy kiállítást, ami csak egy napig lesz látható, így természetes erre készültem. Az időjárásjelentés nagy vihart jósolt, de nem vagyok cukorból. Busszal mentem, mert a Pipitea Marae, ahol a kiállítás volt, pont a buszpályaudvar után van. Egyszerű megközelíteni. Mikor beértem csak kicsit esett az eső. A kiállításon bent sétálva hallottam a dörgést, észleltem a villámlást és az ablakon kinézve láttam, hogy ÖMLÖTT az eső...   A képek nagyon érdekesek voltak, a kiállítás egy emlékünnepre készült és ezért csak egy napos.

Mikor úgy éreztem elég volt...éppen kicsit elcsendesedett. Egy körbenézés a közeli áruházban (nem vásárlási szándék vezetett), majd esőmentesen elértem a buszmegállót. Hazaérve már ismét esett. Rövid idő elteltével,  napsütésben kék ég alatt elmentünk vásárolni - már a Fészek ebédhez. Megúsztuk eső nélkül, de hazaérve aztán ismét rékezdett. Igaz, itt Wellingtonban a beigért nagy vihar szerencsére elmaradt, nem úgy, mint más városokban... kicsavart fák, árvíz, vagy pL. Invercargill-ban  a hirtelen leesett nagy hótól beomlott a sportcsarnok teteje!!!

18. Szombat A délelőttre tervezett, az SPCA által szervezett program, a jelzett vihar miatt elmaradt. Igaz, az idő kicsit rácáfolt, mert nálunk az erős szélen kívül mégsem volt vihar. DE a program lefújva, így délelőtt nem mentem Island Bay partot takarítani...

Helyette még délelőtt kimentem meglátogattam Lilikét. Eredeti terv az óvodai program utánra volt. Vittem neki ebédre egy adag paprikás krumplit is :-) Nagyon örült neki, és mikor eljöttem éppen már falatozta is. Tőle mentem Évához az Óvodába. Már hetek óta szervezte ezt a napot, hogy Jarid-nak,  egy volt óvodásának és a családnak pénzt gyűjtsön.

Szegényke 9 évesen súlyos beteg, áttétes rákos. AZért, hogy nagyobb legyen a visszhang, felajánlotta a haját. Igen, Éva kopaszra vágatta a haját. A fodrász én voltam...és előtte-utána a fotós is. Megörökítve ezt a rendezvényt.  A hangulat jó volt, sok pénz befolyt az árverésen és reméljük, hogy még lesz folytatása.

Ugy-e mire nem képes egy gyógypedagógusi szív!???  Mert még nem írtam, de Éva szintén a Bárczin végzett, ő vakszakos. Itt él már 20 éve, a saját Óvodáját vezeti.

Hazaérve még kicsit a kertbe is kitettem magam...

19. Vasárnap Ez már a Fészeknap. Vendégünk is visszaérkezett. Boldog, mert sikerült megszerezni a kiválasztott lakást. Költözés majd 25-27.

George volt most a FŐszakács. A resztelt máj az ő specialítása, az enyém csak a krumpli tisztítás-főzés és a pakolás volt. Szépen kényelmesen elkészültünk, időre minden. Közben még a szép napos időt kihasználva egy kis gyomlálásra is szántam időt.

A Fészekben nem túl sokan voltunk, (a képről 3-an hiányzunk), de nagyon jó volt a hangulat és meglepetésre senki nem kezdett el idő előtt cihelődni...Így most meglepetésre kicsit  túl is léptünk a bérelt időn...ez jó....:-)

Sajnos  a pont erre az időre, Alan által az Kiwi Arts House-ba szervezett Gabriel kiállítás-találkozás részemről elmaradt.

Hazaérve még egy sétát engedélyeztem magamnak, le a partra, mert az idő csodás volt, kellemes meleg langy, napsütés :-)

20. hétfő.


Mára nincs konkrét program. E sorok befejezése után nekifogok a rám váró házimunkáknak. Ha a napsütés így marad, akkor belefér egy kis kert is, de ha a szél is marad, akkkor csak az üvegház...

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló fotók új zéland fészek hírmondó wellington spca eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr112308934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása