Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.19. 10:24 kaprye

...és ma kedd, de nem Belgium

Szóval elszaladt ez a pár nap, de most bepótolom, hogy mi is történt. Sokminden nem, de valami mégis :-)

17. Vasárnap

A délelőtt a Fészekre készüléssel telt. Sült csirkecomb volt az én feladatom, George a zöldséges rizst alkotta mellé. Szépen elkészült minden időre és mire a többség megérkezett a NCC-be, már minden a helyén volt.

Jó volt, hogy Erzsike unokái és a fia is eljött, kis színt és fiatalságot hoztak közénk. Az 4-6 éves gyerekek és Gyuszi bácsi! -  szép  kontrasztos nap. Igen Gyuszi bácsi, akivel megünnepeltük a születésnapját, a 87-diket!! Bizony :-) Irénke a felesége pedig a jövő hónapban lesz 78. Majd csak fordítva kell szúrni a gyertyát a tortába.

A Fészek után Gabriel és Anna eljött hozzánk kicsit beszélgetni.

Nem igazán tudom, hogy ekkor mi gondolkoztatta el őket ennyire...

Annát megajándékoztam a még Magyarországról hozott új estélyi ruhával, melyet sosem vettem fel, mert ahova mi járunk nem volt rá szükségem és már nem is lesz....(kinőttem belőle).  Annának pedig pont jó. Örültem neki, hogy jó helyre került és majd fogja is hordani...Talán a nagy vacsorára ezt veszi fel amit a Free Ambulance támogatására szerveznek. Gondoltam rá, hogy elmegyek, de aztán a belépő ára eltántorított... Persze jótékonycélra megy, de én ezért most nem adok ki  150 dollárt fejenként.  Mindenesetre jó sokáig tracsiztunk, majd hazavittük őket és a késő estében még egy pár képet is "lőttem" Oriental Bay-en. Megsúgom, hogy olyan hideg volt, hogy majd befagyott a pár kattintás alatt a fenekem...

18. Hétfő reggel angolra mentem, nagyokat nevettünk Stephanie és a másik német diákkal (mindkettejük férje az eü-ben dolgozik) kicsit szembekerültünk a tanárral. No, nem vérre menő csata volt, csak nem értettünk egyet bizonyos gyógyászati kérdésekben. Oltás és megelőzés...gyógyszer és vitamin kérdés...

Délután aztán a kert következett, mert gyönyörű napsütés volt, közben háromszor is ment a mosógép, mire egyik lejárt, már az előző meg is száradt! Szeretem az ilyen mosónapokat .-) Közben átmentem Gabrielnek és Annának is jegyet venni a Hangira! Este még összeraktam Őfelsége új-zélandi hadihajóiról készített képeket is.

19. kedd Vendégház "napja". Most is sikerült meg is szárítani a lehúzott-cserélt dolgokat :-) Mire készen lettem, G. kitalálta, hogy akkor most "azonnal"  vegyünk egy új WC tetőt a mi fürdőszobánkba. Körbenéztünk a közelünkben és a negyedik  üzlet után visszamentünk az elsőbe (ami a legközelebb volt hozzánk!),  és megvettük az ott kinézettet. Jó tulajdonsága, hogy szépen lassan magától lecsukódik... Míg ő szeretl , majd füvet vágott én kicsit kézbevettem a porszívót...de ezzel el is szaladt a délután is.

Ma elmaradt az "öreglányok" meglátogatása, de holnap beiktatom mindkettőt.

 

 

2 komment

Címkék: angol napló garden hajó új zéland fészek hírmondó wellington gabriel heimler anna proc


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr62382981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennapi manna 2010.10.20. 22:36:12

Nálunk a kuka fedele mozgásérzékelős. Ha közelítek feléje, felemelkedik, majd lecsukódik magától. Mondanom sem kell, Krumpli szerzeménye:)

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.10.20. 23:07:07

@mindennapi manna:
Nagyon szuper lehet... és hasznos..Jó szerzemény, grat Krumplinak! Én is elfogadnék egy olyat!
süti beállítások módosítása