Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.23. 11:06 kaprye

Ünnepnap - eseményekkel

Október 23. otthon Nemzeti Ünnepnap.

Ma már viszonylag korán elindultam. 10-kor  buszon ültem, kicsit félve az esőtől igyekeztem fotózni...Első,  amit mára célul tűztem ki, hogy megörökítem ezen az ünnepnapon is a MMP-ban lobogó magyar zászlót. Mivel a közösség majd csak holnap tartja a megemlékezést, a zászló akkor már nem biztos, hogy a rúdon lesz. Ha már megörökítettem, a történetét is megírtam.

Innen sétáltam egyet és szép tompa fényben sikerült a St Paul templomot is lencsevégre kapni.  Aztán kiderült, hogy a katedrális mellett is Market van szombaton, ott is tettem egy kört és Erikára gondolva készült ez a fotó:

Innen a Te Papa Tongarewa mÚzeumba vettem az irányt :-) Több programot igértek mára, így ott folytattam.

Először a Rugby kupát fotóztam aztán még vele magam is :-) Nagy esemény az ország és az All Black életében is a Rugby Világbajnokság Új-Zélandon lesz jövőre!

Aztán jött a fotókiállítás. Brian Brake csodás fotói hűen mutatták meg merre járt a világban. Tájak és emberek "minden mennyiségben" és minőségben. Gazdag, szegény, szép és csúnya...de főleg hiteles ábrázolás és mindösszesen nem a borzalmak domináltak. Nagyon élveztem, majd még visszajövök hétköznap, mikor kevesebben lesznek.

Az "aula" részben nagy bemutató és kiállíás várta a múzeumba látogatókat. Persze itt is eltöltöttem ezután egy kis időt. Felkészítés a tragédiára, védekezés és megelőzés. Túlélő csomagok, túlélő technikák és főleg figyelemfelkeltés, óvatosságra intés... Földrengésre, cunamira, árvízre és balesetekre.

Gyerekeknek élvezetes játékokkal, felnőtteknek tanácsokkal és mindenféle szóróanyaggal, túlélő csomagokkal.

AZ apácák "látogatásra" Chrictchurchből érkeztek, ahol nem olyan régen a nagy földrengés volt és azóta is mozog a föld!

Aztán...? Előbb ittam egy kávét és meghallottam a zenét. Szamoai diákok és velük felnőttek adtak műsort. Jó hangulatot csináltak, élvezte kicsi és nagy egyaránt a remek ritmusú dalokat!

Aztán még megnéztem pár újonnan kialakított részt, majd ide fogom feltenni őket, de ahhoz már majd csak holnap fogok hozzá.

Itt még mindig nem ért véget a napom. Elsétáltam a Queen Wharf-ra, ahogy kedves ismerősnek igértem "körbefotózni". Igaz, itthon vettem észre, hogy "egy sarok kimaradt". Azt majd legközelebb, ha arra járok pótolom.

Ezek után már tényleg hazafelé vettem az irányt. Newtownban még bementem a zöldség piacra, ami az iskola udvarán van szombatonként most, hogy javul az idő.  Banán és brokkoli kínálta magát nagyon jó áron. Sikerült a festett falat is lefotózni kerítésen belülről...Aztán már haza is jöttem.

Lehetett írni, olvasni, képekkel vacakolni, és most megírni NEKED, igen, neked, aki ezt most olvastad! Köszönöm, hogy itt jártál! Legyen szép napod!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland eva kaprinay te papa


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr32392607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása