Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.14. 19:05 kaprye

Nyárias vasárnap és a MIKULÁS

Gyönyörű napsütés, kellemes langy melegre keltem. Itthoni dolgaim után beszaladtam a piacra, egy kis zöldség-gyümölcs vásárlásra. Hazafelé jövet már egy szál trikóra kellett vetkőzni olyan meleg volt. NYÁR, tavasszal...

Ez ma azért is érdekes, mert ezen a napon (meglepően korai időpont), de megérkezett a SANTA Wellingtonba. Előző években nem mentem el a Parádékra, mert vagy más programunk volt, vagy kellemetlen volt az idő, most nem hagytam ki...már csak a kíváncsiságom is elvitt.  :-)

A teljes belváros lezárva! A parkolást már előző nap megtiltották, az utak teljesen kitisztítva, autó mentes volt  2-3 km utcasor, ahol a parádé vonult. A buszok is egészen más útvonalon közlekedtek. Mire beértem kicsivel a kezdés előtt már hatalmas tömeg ülte-állta végig az út szélét. Hihetetlen számú gyerek! Mindig is meglepődök, hogy itt milyen sok kisgyerek van ... most még azt is felülmúlta. AZ meg, hogy egyetlen nyafogó, hisztiző gyereket és egyetlen veszekedő szülőt nem láttam, külön kellemes élmény volt.

A képek természetesen csokorba kötve itt megtalálhatók.

Hazafelé is mindenfelé gyerekes szülőket láttam. "Hömpölygött a tömeg". Sokan piknikes táskákkal a partra vonultak, a Frank Kitts parkba, Botanical gardenbe...vagy másfelé.... Nyárias napos meleg volt! Ideális szabadprogramnak! Itt megjegyzem, hogy sokfelé láttam asztalokat, rajtuk napozótej-, fényvédő krém,  ingyen kenhető.

Mikor Island Bay-n leszálltam a buszról már kellemetlen déli fuvallatokat éreztem. Ekkor 4 óra volt. Kora estére, alig 7 óra, már 10 fokot csökkent a hőmérséklet! Hűvös lett!

Rugbyt néztünk, az All Blacks alaposan helybenhagyta a skótokat. :-) Még a rugby  Four Nations League -ben "fiaink" győzelmének is örülhettünk az ausztrálok ellen! Ez utóbbi volt a nagyobb tett és különleges meglepetés!

Coco cicánk még mindig keresi a helyét az átalakítás után. Hol George, hol pedig az én fotelembe helyezkedik el:

Persze aztán kicsi sértődés lesz a dologból, mikor mi szeretnének leülni. Lehet, hogy veszek neki egy kis fotelt....??? Igaz, hogy amikor cicakosarat vettem, soha nem feküldt bele, ezért aztán új állapotban el is adtam.

Ennyi volt a vasárnap itt.

Legyen szép a következő hetetek!

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony cica napló új zéland karácsonyfa wellington eva kaprinay santa parade


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr852448586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása