Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.11.20. 10:24 kaprye

Szabad szombat

Ma szabadnapot adtam magamnak. Igaz, reggel még kicsit locsoltam, mert (szerencsére) most sem esett...  hazaérve portalanítottam a vendéglakásban... De ez nem zavart abban, hogy a kettő között csavarogjak kicsit.

10  után elindultam, "valahova",  végcél a rózsakert.... Newtownban leszálltam, átszállóhely, s ha már itt voltam, benéztem a Newtown Marketre. Zöldség-gyümölcs piac szombatonként...

Itt találkoztam egy-két ismerőssel, tanfolyamtárssal. Venni nem vettem semmit, mert ugy-e megyek tovább. Felszálltam ismét a buszra. Most a belvárosban a nagy zene és "tömeg" eltérített, így ismét leszálltam.

Kiderült, hogy  "Christmas Charity Street Party" zajlott éppen. :-) a KIRKCALDIE&STAINS (a legelegánsabb, legpatinásabb áruház - és ugy-e mondanom sem kell az egyik legdrágább) melletti utca lezárva.  Sátorral, asztalokkal, székekkel, zenével, arcfestéssel, bohócokkal és sousage (kolbász) sütögető önkéntesekkel és érdeklődőkkel tele...

Még egy tűzoltóautó is körözött itt. Gyerekek minimális pénzért utazhattak rajta. Kicsit örömködtem itt, majd eredeti célom felé indultam Botanikus kert, Rózsakert :-)

Ismét busz...majd séta és: Gyönyörűséges rózsák... Innen séta a főbejárathoz és arrafelé is nézelődtem kicsit. A hatalmas pohutukawa decemberre virágozni fog.

Aztán már hazafelé...Newtonban még tartott a vásár, bementem oda is. Aztán találkoztam egy ismerős ismeretlennel, akit lefényképeztem a Santa Parade-on. Kinyomtattam a képet, hogy örüljön (egy felnőtt fogyatékos, akivel gyakran összefurok a környéken), látásból ismerős nekem. Most megörvendeztettem.

Hazaérve már a holnapi marhapörköltet csináltam. George megtisztította, összevágta a hagymát, felkockázta a marhahúst. Nekem már könnyű dolgom volt vele, csak sütni-főzni kellett, befejezése majd holnap délelőtt.

Ja és hogy megemlítsem, induláskor a postaládában  találtam egy levelet. Úgy tűnik, a "SANTA is értékelte a munkám a Parádén" igéret jött, hogy kapok a csizmámba, netán a papucsomba, vagy inkább a tarsolyomba (?)  valamit...

 

 

2 komment · 2 trackback

Címkék: gyerek napló rózsa új zéland botanikus kert rózsakert wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr482460726

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Related Home Page 2018.03.25. 11:38:22

Vélemény: Ha fotóriporter akarsz lenni... (egy egyetemi újságnál) - Fiatal riporter

Trackback: sharkoon skiller sgh1 vs sharkoon shark zone h10 2018.01.30. 17:50:50

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittgen 2010.11.20. 22:16:21

Szia Éva!

Húúú,de rég jártam itt nálad!

Hogy vagytok?

Kari

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2010.11.21. 07:02:04

@Vittgen:

Szia Kari! Sebaj, örülök, hogy most itt jártál! Örültem Dórika jelentkezésének is :-)
Mi jól vagyunk, várjuk a jó időt. Most még igazi tavaszias, szeszélyes...hol nyári meleg, hol hűvös szeles...
Gyere máskor is!

Üdv Éva
süti beállítások módosítása