Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.01.08. 10:32 kaprye

Ismét két nap telt el

07.

Délelőtti itthoni dolgaim után mentem be a városba. Mir a Cuba Street-re érte éppen akkor ért oda Gabriel és Anna is egy ismeretlen pasas kiséretében. Kiderült róla, hogy a The Wellingtonien számára készít riportot Gabrielékkel. Így aztán természetesen én is megörökítettem őket.

Utána még beültünk már a riporter nélkül Alan Galériájába beszélgetni.

Onnan hazaérve aztán készítettem a vacsorának valót...ettünk is kicsit, majd 9-kor elindultunk a Ferry elé, Juditék visszeérkeznek.

Az idő szeles, de gyönyörű színekkel.  Ferry késett, így párat fotóztam is :-)

A zért megérkeztek, beszélgettünk még, vacsoráztunk együtt és vége lett a napnak.

08.

Reggeli után Juditékat bevittük a zsinagógába, ismerősük után érdeklődni. Mi mentünk piacolni, vásárolni, majd itthon főztem és Juditék is hazaértek 1-re. Ekkor ebéd és elindultunk Poriruába, Titahi Bay-be. SZép volt az idő, igaz, hogy szeles...Tettünk egy nagy sétát az öbölben, Sajnos a traktorok többségét már nem találtuk a "hajó-házaknál".

Visszafelé tettünk egy sétát Poriruában. Hazaérve vacsora, majd lazításképpen megnéztük a Igelese Ete Malaga című DVD-jét, mely a szamoai középiskolás énekesekkel készítettek.

Utána jöhetett mindenkinek a megérdemelt pihenés, de én még megírtam mindezt nektek! Legyen ilyen szép napotok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house alain aldridge anna proc igelese porirua titahi bay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr682569119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása