Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.06. 04:36 kaprye

Hétvége

 

Febr. 5. Szombat

Ma mindenféle érdekes dolog igérkezik, így irány a belváros. Franciskával ugyan nem beszéltünk meg randevú helyet, de mivel mindketten egyképpen gondolkozunk még a nap elején találkoztunk is. Természetesen mindketten a Queens Wharfnál kezdük a sétát.

Itt aztán egymás után jöttek-mentek a szurkolói kisebb-nagyobb csoportok. Természetesen mindkettőnk gépe szorgalmasan csattogott. Elsétátunk a Te Papa-ba is. Ott egy könnyű saláta ebéddel megtápláltuk magunkat és folytattuk a sétát. Sajna az idő nem volt túl kegyes. Igaz, nem volt hideg, de időnként szitált az alacsonyan terpeszkedő felhő…Ezért is örültem, hogy a sálat vittem magammal, mert ilyenkor gondosan takartam a kamerát.

Visszafelé az új csónakház mellett vitt el az utunk, s mivel nagy „csönd” volt körülötte pár fotó itt is készült. TE WHAREWAKA O PONEKE -ről vagyis  "A waka csónakháza Wellingtonban"

Holnap lesz az ünnepélyes átadás.

Innen a Civic Square következett, ahol a kínai újév nyitóünnepsége volt gyerekekkel. Ekkor már az eső erősebben szitált, így szétváltunk és mindketten “hazafelé” vettük az irányt.

Hazaérve kis lazítás, örömteli vacakolás a képekkel. Majd vacsora és a szokásos esti semmittevés, mivel vacsoravendégeink “meggondolták” magukat.

06. vasárnap

Mivel ma a csónakház átadása és Waitangi Day rendezvényei vannak, ezért korán bementem a csónakházhoz. Kívül-belül lehetett ma megnézni. Sajna az iső hasonló volt a tegnapi naphoz. Nagyon magas páratartalommal 20 fok felett...de a vízparton erős széllel. Azért gondoltak ilyen lehetőségre is, ezért a színpad fölött tető, és volt nagy sátor a kivetítőhöz is. Tehát akit érdekelt, nem kellett szélben, szitáló esőben kint ülni.

Érdekes volt kint-bent, fotóztam is...az épületet belül is...és természetesen az éppen szereplőket is. Aranyosak a gyerekek és nagyon ügyesek is.

Közben összefutottam  Gabrielékkel is és egy régebbi ismerős maorival is, aki igéretet tett, hogy majd szól, ha lehetőség lesz a városban marae programokra is.

 

Még megnéztem a védett yacht kikörőnél levő öbölben lehorgonyzott waka-t is. Hamarosan majd a csónakházban lesz.

Az Oceán hajósok startját ellenben már nem vártam meg. Nem kockáztattam, mert ott a parton már tényleg nagyon fújt és az eső is sűrűben szitált. Sem a fejemnek sem a gépemnek nem hiányzott egyik sem.

 

Hazaérve kis pihentető képrendezés, aztán jöhet a vacsora készítés (tojásos nokedli) , majd már a csak SEMMITTEVÉS.

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló maori új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler waka te wharewaka o poneke


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr162641403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása