Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.03.09. 08:35 kaprye

Paua shell

07. hétfő

Délelőtt az angol csoporttal töltöttem az időt, délután aztán a kertben felejtettem kint magam…Így röviden összefoglalva semmi rendkívüli nem történt velem…

08. kedd

Ma is angolozni mentem. Most volt a beiratkozás egy új csoportba. Aro Street, Community Centre. Beiratkozás fura helyzetet idézett elő. Nagy felújítás a volt a szünetben és még nem teljesen fejeződött be. Így aztán kerti székeken, ideiglenes asztaloknál és a közelben lakók által lehozott (!!!) párnákon ücsörögve, nagyokat nevetve és szórakozva telt a délelőtt. Képeket is készítettem külön kérésre is, ismét a Community Centre „reklámjához” kell.

 Innen végigsétáltam a Cuba Streeten. Benéztem Alan galériájába, új képeket is megörökítettem és meglepve fedeztem fel ezt a különleges Gabriel-Anna festményt!

Hogy mik vannak…. elpirulok...

Megtudtam, hogy pénteken lesz ismét egy kiállítás Alan-nél és ismét megkért fotózásra is. Természetesen igent mondtam!

Hazaérve maradt ismét kicsit a kert, kicsi írás és olvasás. ..és ez a nap is végetért már az esti TV nézéssel.

Meglepetésre kaptam pár köszöntést NŐNAP alkalmából magyarországi ismerősöktől. Itt nincs ez a szokás, így aztán teljesen feledésbe is merült részemről is.

09. szerda

Reggel itthon intéztem pár dolgot, majd a Wellington Volunteer-hez volt 11-re időpontom egy  beszélgetésre. Az, hogy segít és önkéntes az ember, az egy dolog, de az "adok-kapok"-at tisztességgel  adminisztrálják is. Segítenek a meg-, és az  összeszervezésben. Bő    fél órát töltöttem ott egy Péter nevű önkéntessel. Megtárgyaltuk-kibeszéltük mit és miképp tudok segíteni, kinek és hol,  aztán majd meglátjuk, hogy mikor és hol lehetek majd ismét konkrét segítő.

Hazaérve kis kert, kis lazítás és aztán főzéshez fogtam, mert Anikót és Gyurit várjuk vacsorára. Régen nem jártak nálunk és a múlt pénteken a nagy vihar miatt elhalasztottam a randevút a városban Gyurival.

Most hogy ezt a beszámolót is mára befejezzem jut időm, mert már a sütőben a kaja…George tegnap elkészítette a töklevest, a desszert a fagyasztóban. Lehet egy kicsit szusszanni…

Vacsora megtörtént, minden finom volt. A hagymás-fokhagymás krumpli-kumara mellé készült a fokhagymás sült, nagyon finom lett a vaslábosban-sütőben sütve. . Gyuri még zserbót is hozott nekünk :-) Így a desszert néhány napra megoldva :-) Anikót is felköszöntöttük, holnap szülinapja.

Szóval ez a nap is kellemesen telt!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art angol művészet napló új zéland eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house alain aldridge


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr522723952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása