Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.04.14. 11:17 kaprye

Rohanó napok

13. szerda

Itthoni dolgaim után mentem be a városba. Sajnos Olga nem tartott velem, mert kitört az ablaka és várta, hogy megcsinálják...

Egy kis séta, majd a koncert ismét a St Andrew’s templomban. Megérkezéskor egy érdekes hangszer várt. Zongora méretű, különleges színű csembaló!

Fantasztikus látvány volt a templomban. Aztán következett a koncert. Egy oboa, cselló egy mélyhegedű és a csembaló. Különleges hangzás, remek zenészek, jó muzsika. Élveztem nagyon…és jövő héten ugyanitt egy másik koncerten.

Ezután ismét séta, majd beugrottam Gabrieléket is megnézni. Készülnek erősen a kiállításra. Gyűlnek a munkák. Szurkolok nekik, hogy jól (és eredményesen) sikerüljön!

A buszon hazafelé George-dzsal is találkoztam, ő is bent járt a városban. 

Hazaérve nem csináltam már semmit jószerével. Kicsi kert, kicsi ez meg az.  Eltelt a nap írással (Hírmondó) -olvasással és a végén a TV műsorral. Fél hétkor már sötét este van, így aztán maradunk a szobánk melegében.

 

14. csütörtök

Reggel Stephanie már várt a kapu előtt. Csatlakozott hozzánk Shoko, a japán „lány” is, aki szintén itt lakik Island Bay-n. Irány az angol, az utolsó foglalkozás Húsvét előtt. Most 2 hét szünet következik.

Az órák után jöttem velük haza egyenesen, kis szusszanás után kitettem magam a kertbe, kicsit utol kell érnem magam…AZ üvegházban lelegeltem az összes paradicsomot. Igaz, van még néhány fürt, de nem biztos, hogy meg is pirosodnak...A kertben a gaz gazok ellenben szorgalmasan nőnek.Ma az utcafronti nagy dobozokat gyomtalanítottam. Aztán vacsora , TV és  ....és ez a nap is végetért.

Szólj hozzá!

Címkék: angol művészet napló garden új zéland kertem wellington eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr62825301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása