Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.09.04. 10:11 kaprye

Szeptember kezdődött

01. Csütörtök

Mára végre annyira jól éreztem magam, hogy nem féltem attól sem, hogy továbbadom a vírust, ezért terveztem Lilikét meglátogatni.

Útban felé a felhőket látva úgy gondoltam, hogy talán előbb megyek a Botanikus kertbe és nem a látogatás után (akkorra hátha esni fog).

Első tavaszi nap, séta a Botanikus kertben. A sétát úgy kezdtem, hogy a Cable Car-ral felmentem a tetőre, onnan ilyen borongós volt a kilátás...majd lefelé sétálva végigfotóztam az útban látott virágokat. Szép ez a hely télen is, mindig virágzik valami, de most a tavaszi virágbontás majd lenyűgözővé válik az idelátogató számára.

Még korán volt, nem sok virág, de azért kapkodhattam a fejem a pompás magnoliák, a rhododendronok és nárciszok sokaságát látva.

A kert lapos részén természetesen itt is minden a rögbi világbajnokságról szól...a jelenlevő nemzetek zászlói fognak életre kelni ha virágpompába borulnak a beültetett növények. A főbejáratnál (most itt volt a sétám vége) pedig egy hatalmas rögbi labda jelzi a nagy esemény közeledtét!

Lilike jól van, ő nem kapta el a vírust, igaz, nem is megy már sehová. Talán ha jó idő lesz majd egy kis körre elviszem sétálni.

Látogatásom végeztével igyekeztem haza, hogy George-t elcsábítsam egy sétára, le a partra. Eső helyet kicsit kisütött a nap, csípős levegő , de kellemes sétaidő volt. Hazaérve még egy kis kertelés  is belefért nekem a napba.

02. Péntek:

Ez a nap a takarításról, majd bevásárlásról szólt. A vacsorát George állta. Mióta visszajöttem most készült a nagy kedvencem: sült lazac, sok zöld salátával. NYAMI...nagyon szeretem!

Szombat:

Délelőtt kicsit magamban a városban. Érdekes volt ismét új dolgokat felfedezni. Visszakerült a Civic Squere-re a a gömb és műfüvesítették a teret. Minden a rögbi jegyében!

Visszasétálva bekukkantottam a vásárba is, rengetegen voltak, még  ennyi embert nem is láttam itt. Gabrieléket nem sikerült elcsípni...utánam 10 perccel érkeztek a műterembe.

Itthon még kis kert, majd vacsora főzés és evés...és TV.

Vasárnap:

Délelőtt itthon, ez+az...aztán elmentünk Ivánhoz az elmaradt születésnapi felköszöntést megtenni. Tőlük pedig a koncertre mentünk. Még sosem voltam a Viktória egyetemnek ezen részén. Gyönyörű épület 1904-ben készült. Csodás lépcsőháza, termei-folyosói patinásak.

A koncert az új-zélandi vonósnégyes és magyar zongorista közös koncertje. Bartókkal kezdődött, Ligetivel folytatódott, volt kis Liszt is... , Dohnányival zárult. Remek művészek, Pazar technikai tudással varázsolták elénk a darabokat. Igaz, egyik sem „sikerdarab” nem amolyan tapsot kicsikaró zene, de nagy tapsot kaptak, mert nagyon jól játszott mindenki!

Innen hazajöttünk, de kimentünk a közeli PuB-ba vacsorázni, így nagyon kényelmes napom lett. Ezzel véget is ért ez a hét :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland botanikus kert wellington island bay eva kaprinay civic squere


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr653201488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása