Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.09.25. 11:31 kaprye

38. hét

Mármint ez volt a 38. hét ebben az évben. Ezen a héten nem sok minden történt, mert „szobafogságot” adtam magamnak...Már elegem volt a köhögésből, orrfújásból, szeretnék a végére érni. Ezért aztán nem is mentem sehová, nem osztom a bacikat/vírust és nem tettem ki magam a szélnek, esőnek...

Szóval mit is csináltam? Otthon ezt-azt, az üvegházban is kicsit, a Hírmondóval is játszottam, gyerekek rajzai is érkeztek.

Szombaton aztán elmentünk délben a Newtown Peoples marketre. Zsuzsinál ettünk, majd felszereltük magunkat egy kis zöldséggel-gyümölccsel...és irány haza.

Estére aztán izgultunk a rögby meccsen, szerencsére nem okoztak csalódást a fiúk... Richie-nek is sikerült a 100. Válogatottság. Szóval minden jó...

Igaz, órát kellett állítani és a késői/korai lefekvés ellenére korán kellett kelni. A hangsúly a KELLETT-en, mert sajnos most a közeli HEGY helyett, távolra kellett menni látogatóba, és korai időre...Ezért a nem megszokott dolog: óra ébresztett 7-kor (ami ugye tegnap még 6 lett volna...)

 Azért időre megérkeztünk, gyorsan eltelt a lehetséges 2 óra. Visszaúton egy McD-ben ettünk kicsite... A kávét-teát már itthonra hagytuk..OTT még gyönyörűen sütött a nap, de ahogy közeledtünk Wellington felé úgy kezdett egyre jobban zuhogni az eső...hmmm.

 Maradhattunk volna ahol voltunk, de én ragaszkodtam hazafelé...még boltba kellett menni és sütni is akartam...

Zsuzsinak is igértem finomat, George is szereti vacsi után...és most egy hétre megcsináltam.

 Zsuzsi jön értem, megyünk a Kiwi Art Gallery-be, mert

Very Special Baby Shower for

Anna

 

Ekkor visszük el a babának szánt apróságokat. Igazi magyar-kiwi ajándékot viszek, egyrészt  még az anyukám által kötött kis együttest, és mellé egy NZ irhacipőcskét a babának.
Meglepően sokan eljöttek, készült sok kép is, megnézhető itt. Nagyon jó volt a hangulat, élveztük !

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland rugby world cup wellington eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house anna proc


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr933254702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása