Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.12.05. 10:19 kaprye

Ismét PARTY

 05. hétfő

 Reggel Wendyhez mentem. Közel hozzánk, de fent a hegyoldalban lakik. Borús idő, szitáló eső. A felhő a háztetőkön ült.

Ő a lakásán tartotta az „End of Year” partyt. Ide hívta meg a hétfői angolos csapatot. 17 „diák” érkezett, természetesen mindenki egy tányérral.  A kínaiak közös ajándékkal lepték meg tanárukat, én is vittem neki egy kis „magyarost”.A háziasszony is mindenféle finomsággal készült.

Jót szórakoztunk, nagyokat nevettünk, de mindannyian sajnáljuk, hogy már nem találkozunk közösen hétfőn. Előbb jön a NYÁRI szünet, aztán nem tudjuk ki tartja a foglalkozásokat. Aro Streeten  lesz majd 2 óra hetente Wendyvel. Egy nap egy héten...több, mint a semmi.

Még 12 előtt elköszöntem, mert 1- re ígértem Nik-nek, hogy bevisszük a CD-ket a Museum City and Sea-be. Bevittük, leadtuk, kicsit beszéltünk, aztán már „jöhet majd a folytatás”.  

Innen átsétáltunk a TSB Arénába, megkérdezni a jegyet a Kormányzó kerti koncertre. Szerencsénk volt, már lehetett venni a jegyet, így egy biztos program 2012. február 11-re!  

Hazaérve összeraktam Wendynek a képeket, átküldtem és nekifogtam palacsintát sütni. Régen volt, most a maradék húsleves/sok hússal után négyféle ízzel töltött palacsinta volt a vacsora.:-)

Szólj hozzá!

Címkék: angol napló új zéland wellington island bay eva kaprinay wellington city and sea museum


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr183438438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása