Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.12.30. 23:53 kaprye

Gabriel szülinap

30. péntek

Ma Gabriel születésnapja.Ezért úgy gondoltuk, ők akkor tudnak ünnepelni, ha mi hívjuk meg őket. Közös barátaink Anita és Tibi is vendégek lettek, mert Anita hamarosan hazautazik pár hétre és mert jó együtt lenni velük.

Így aztán az én   napom a főzésről szólt. Kisajátítottam a konyhát. Készült currys krumpis-brokkoli leves, tejszínes gombás csirkecomb (csontosan, de bőr nélkül), hozzá egyszerű rizs. A desszertnek rakott palacsinta, mely mint utóbb kiderült 16 szintből állt. Négyféle töltettel és kis fehér csokis dekorral  a tetején...

Délutánra készen lettem és akkor már csak magának rotyogott a vacsorának való. Egész nap kisebb-nagyobb intenzitással esett, ömlött és zuhogott. Nagyon nemszeretem idő...

George ment a vendégekért és 6 előtt már együtt is volt a társaság.

Ariel kisebb nagyobb szünetekkel evett és ordított.

Közben azért piciket szunyókált is. Ez azért nem zavarta a társaságot, nagyokat nevettünk, jót beszélgettünk és ami nem mellékes mindenki jóllakott.

A rakott palacsintának nagy sikere volt. 

10 körül járt az idő, mire elmentek...George volt ismét a fuvaros, addig én a képekkel vacakoltam kicsit.

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler anna proc tibi anita


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr93508185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása