Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.01.15. 20:36 kaprye

Filippin és magyar rendezvény

15. Vasárnap

A Hírmondó a neten, a nyomtatott példányok postázásra készen.

Mozgalmas napnak ígérkezett. Délidőre Szilvia meghívott a Philippines közösség rendezvényére fényképezni. Kedves ismerős, neki nem lehet „nem „ –et mondani. Ő volt az, aki anno a közösségi termükben ingyen biztosított nekünk helyet a Fészek számára. Azóta is örülünk egymásnak bárhol találkozunk.

Reggel befejeztem a pörköltet, majd a babfőzelék következett. Már ½ 12 volt, mikor minden helyére került, elkészült és kikészítve várta, hogy majd George behozza a Community Centre-be. Nekem indulni kellett a rendezvényre.

Ismerős terepen a Newtown St. Anna’s hallban volt és szép számmal összegyűlt a filippin közösség. Fotóztam szorgosan, még a templomban is...ahová ezelőtt nem jutottam be. Most majd figyelem a lehetőséget, mikor lesz nyitva, mert nagyon érdekes fotótéma belülről, ha üres.

A rendezvény végét, a party-t már nem várhattam meg, pedig ahogy láttam mindenféle finomság került az asztalokra...

Még mielőtt eljöttem volna bemutattak a nagykövet asszonynak, aki nagyon kedves-közvetlen és szívélyes volt. Ragaszkodott egy közös fotóhoz is.  

Érdekességképpen még elmondom, hogy  a templomban kiválasztott egy gyönyörű kislány...és sétáltam kicsit vele-fotóztam is. Ami érdekessé tette a dolgot, hogy egy autista kislány volt! Milyen érdekes, itt is megtalálnak a fogyatékosok, vagy én őket?

 

¾ 2-re a CC-hez mentem, ahol már George éppen kipakolt az autóból. A Fészeklakók is érkeztek sorban...végül 23-an voltunk, pedig a fiatalok most nyaralnak...! Mindenki nagyon jól érezte magát. Az a pár is, akit régóta győzköd valaki, hogy nézzen be...de eddig nem volt hajlandók. Most kiderült számukra, hogy „ez egy jó hely”.  A babfőzeléknek akkora sikere volt, hogy a 2 kiló babból készült nagy fazéknyi mind elfogyott és a több mint kétkiló marhahúsból is csak mutatóban maradt a lábas alján.

Hazaérve pihenőképpen feldolgoztam a képeket..és marad a lazítás a TV előtt. Egy kis fagyival még rásegítettünk a jobb komfortérzésünkhöz. ...és végetért ez a hét.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: templom napló nagykövet új zéland fészek wellington eva kaprinay philippines newtown


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr83549939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása