Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.02.08. 08:39 kaprye

kedd és szerda

07. kedd

Ma a kiállításra terveztem menni, így ennek megfelelően indítottam a napot. Nagyon igyekeztem, de mire a buszra ültem már elkezdett sűrűn szitálva esni. Beérve a városba, ott már esett.  Így aztán mire felértem a Múzeumhoz, bizony addigra el is áztam. Ott Nic volt, kicsit beszélgettünk. Boldogan újságolta, hogy ismét eladtak egy képet! Hurrá... A lyall bay-i képet egy ott lakó vette meg. 

Maradtam kicsit s mikor úgy tűnt az eső alábbhagy, elindultam a centrum felé...Hmmmm hiú ábránd volt, az eső újra eleredt, immár nagyon! Így aztán nem kísérleteztem tovább semmivel, mentem a buszmegállóba és jöttem haza.

Kis lazítás, majd kedd révén PIZZA vacsora és a hírek után már mentünk is  be a St. Andrew's templomba egy cselló-zongora páros hangversenyére. Nagyon kellemes zene volt, nagyszerű zenészekkel: Léonie Adams és Michael Higgins európai zenén nevelkedett muzsikusok. Örömmel hallottam, hogy holnap is hangverseny, akkor az Old St. Paul’s –ban.  Jól éreztük magunkat, George is élvezte nagyon.  Itthon már semmi extra, nekifogtam a Hírmondónak...

08. szerda

Ma az első angol ebben az évben, megváltozott napon. Az új tanárunk Antoanette, francia származású temperamentumos nő. Úgy gondolom, maradok az óráin, aztán majd meglátjuk.

Nem voltunk sokan, de lehet, hogy ez csak az új időpont miatt volt.

Innen bementem a városba a hangversenyre. A hangverseny Kodály darabbal kezdődött, majd Prokofjevvel és Astor Piazzola-val zárult. Élveztem a zenét és a zenészek tényleg kiválóak!

Megtudtam, hogy a hét valamennyi napján van/lesz lunch time koncert...így a jövőben dőzsölni lehet a zenében!

Még beugrottam a nyomdába is kinyomtattatni három új panorámaképet. Majd meglátom, milyen “sikere lesz”. Beugrottam még Gabrielhez, éppen egy új tervezeten dolgozott.

Hazaérve lazítás után  készítettem egy kis lencsefőzeléket- ropogósra sült bacon szeletkékkel.

Vacsi után a nagykövettel beszéltem meg egy randevút (éppen Wellingtonban van) holnapra, hogy készülhessen vele egy riport.

Szalad a nap, sűrűsödnek a feladatok...de azért nem panasz, mert élvezem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: koncert art angol művészet új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler old st.pauls church


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr224077660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása