Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.02.13. 22:51 kaprye

Mozgalmas napok

11. Szombat

A reggel nem sok jót igért. Borongós ég, hideg déli szél. Pedig ma kezdődik az Island Bay Fesztivál hét és ma délután AAAAAA koncert, melyre már decemberben megvettük a jegyet! 

A fesztivál megnyitójára ugyen nem mehettem...de a KONCERT az maga volt a csoda! Az idő pazar, a napsütés cirógató (néha már perzselő) csodás zene, remek énekesek, kitűnő hangulat. Sikeres fotózások, nagyon jó képek! Sikerült egy-két kuriózumot is készíteni, véletlenül jókor jó helyen jártam...

Hazaérve átéltük ismét a zenét (egy részletet felvettem filmre az ágyúzásssal, nagy durranásokkal).

 

12. vasárnap    DAY IN THE BAY

Az idő szabadba csalogató, langy meleg, napsütés, kirakodó vásár és mindenféle. Délután még George-ot is kicsaltam...élveztük a forgatagot. Ketten is rámszóltak a parton, hogy ne felejtsek el hétfőn az Island Bay Historical Society rendezvényére is elmenni...

Közben “ nem mellesleg” már készül a Hírmondó nagyon szorgosan!A vasárnapi adásban pedig a sydney-i rádióban  lement a a nagykövet asszonnyal készített beszélgetésem részlete (kb félúton van) .

13. hétfő

...hírmondós délelőtt... Aztán jöttek a kertet-füvet csinálni.

 

Egy géppel körbekaszabolták a földet, nagyjából felszedték az elhalt fű és moha-maradékot.

Megszórták táppal és fűmaggal...Hmmm...ezután lehet locsolni...és majd várjuk, hogy újra szép zöld legyen...:-)

1-re mentem az idősek kézimunkakörébe Rosy felkérésére. Itt nem kötnek-horgolnak (lehet, hogy néha azt is), hanem mindig valami mást. Legközelebb süteményt díszítenek... Kedves emberek. Most hűtőmágnest és cserepet festettek meg...KI ügyesebben, ki kevésbé...Úgy tűnt kedves baráti társaság is, vittek sütit, ittak kávét-teát és nagyon jól érezték 2 órán keresztül magukat. EZ van minden héten hétfőn. Lehet, majd gyakrabban benézek hozzájuk!

A fotózás mellett ha már ott vagyok, én is megfestettem egy cserepet, melyet Rosy-nak adtam, aki hamarosan elköszön egy időre a központ éléről, szülni fog, de valószínű, pár hónap múlva visszatér!

Vacsora után aztán jöhetett az esti program. Érdekes volt, egy filmes pasi mesélt island bay-i kötődéséről és életéről... mutogatott ősrégi filmvetítőt...

Van egy SAJÁT KIS MOZIJA, ahol rendszeresen tartanak vetítéseket! !!! ...

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló garden új zéland kertem wellington island bay eva kaprinay sydney rádió


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr614102816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása