Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.07.09. 00:00 kaprye

Üres a naptár - vasárnapra

Kivételesen erre a napra nem lett semmi sem beírva a naptáramba...Így ez SZABAD NAP, amit szabadon kitölthetek. Persze nem maradtam elfoglaltság nélkül.

Míg ment a mosógép (mert szép időnek ígérkezett) addig képeket válogattam. Stephanie-tól szülinapra egy utalványt kaptam, melyet fotókönyvre válthatok be. Könyv amibe az én képeimet teszik (vagyis azokat amiket kiválogatok...)

Úgy gondoltam, hogy szóljon a könyv egy témáról és az egyik kedvenc témaköröm, az uszadékfák lesznek benne. Ezt keresgéltem-válogattam..és nagyjából összeállt a dolog.

Nem mellesleg kiteregettem a két adag ruhát és a második végére izgulhattam, hogy nehogy elkezdjen esni az eső.

George eközben a kedvenc műsorait nézte a TV-ben, melyet előzőleg felvett. Ha nem megyünk sehová, akkor ez a vasárnap délelőtti programja :-)

Délután aztán hol kiderült, hol jöttek a felhők, de szerencsére esőmentes nap volt. Mivel Zsuzsi nem reagált a meghívásra, így egy kiadós sétára indultam.

Le a partra, s ha ott vagyok,  akkor már a kicsi házba is benézek....

DSC_5672_2.jpg  

Rengetegen voltak! Az önkéntesek elmondták, hogy túllépték az 500! !!látogatót ezen a napon! Nagyszerű. Öröm, hogy képeimmel kicsit én is hozzájárulok ehhez...

Hazafelé úton még összefutottam Bandiékkal és sokáig beszélgettünk...aztán gyorsan eltelt az este. George finom kínai vacsorája elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy hamar el is aludtam a fotelben...(hahaha) Persze ez jól jött ahhoz, hogy éjjel 1-kor kezdődő tenisz döntőre éberen szemléljem a csatát....AZ éberség csak addig tartott, míg ott el nem eredt az eső és szünet következett...A hétfői teendőimre való tekintettel már nem vártam meg a folytatást...DE GYŐZÖTT FEDERER! Nagyszerű sportember!

Szólj hozzá!

Címkék: napló wellington island bay eva kaprinay marine education centre


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr574635427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása