Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.07.14. 22:36 kaprye

Esős szombat

Reggel még nem esett. Terveztem, hogy elmegyek a közeli 'Garage Sale'-re...de mire oda jutottam az időben, hogy indulni kellene, már ömlött az eső. Ezért nem mentem sehová és ez így is maradt egész nap.

Eső nagyon kis szünetekkel...hol erősebben, hol kicsit csendesen...de ESETT ...s ez a meleg szobában marasztaló volt.

Írtunk-olvastunk...Hírmondóztunk. Kicsit nosztalégiáztam a képeim segítségével. San Franciscoban sétáltam...és betértem a Galériába is... és persze Ózdon, Arlón is.

A The Wellingtonian által kért képek közé megint bekerült az egyik fotóm a "Beton dzsungel" kiírásra, igaz, most nem kapott kiemelést. A kép jobb alsó sarkánál levő 'next'-re klikkelve az enyémhez is eljutsz, s az a Rendőrség épülete.

Igaz, egy sokkal érdekesebb sorozatot is küldtem nekik, de EZT valami oknál fogva nem fogadták el - lehet, hogy nem kapták meg? Megmutatom itt, csináltam  egy összeállítást  belőlük:

Wrights Hill Fortress.jpg

Persze a képeket külön-külön küldtem...Mellékelt szöveg: A dzsungelben vannak a fák, a fáknak gyökerei...gyökerek a betondzsungel alatt is vannak... A mellékelt képek a Wrights Hill erődben készültek.

Főzni ma nem kellett,  vacsorára a maradékokat ettük. Estére maradt a Tv és az  50 éves jubileumát ünneplő a Coronation Street című filmsorozat visszatekintései. Ez amolyan "Szabó család" Angliából.

3 komment

Címkék: kiállítás művészet napló új zéland wellington The Wellingtonian


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr524656270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomio 2012.07.15. 14:00:48

A kimaradt képeket szívesen megnéztem volna nagyobb mérteben is, sajnos nem nagyíthatók. Szépek a kompozíciók.
The Wellingtonian képeket megnéztem (nem volt sok,) szép építészeti fotók, de furcsa az, hogy a beton téma nem igazán látszik rajtuk, arany és bronz színű ragyogás tölt be mindent.

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2012.07.17. 06:38:25

@Tomio:

Köszönöm Tomio, hogy egyáltalán elolvastad a blogomat.
Örülök, hogy megnézted a képeket és itt is elmondtad, amit tapasztaltál, leírtad a véleményed.

No igen, a válogatás/zsűrizés nem mindig egyezik az én véleményemmel sem... :-)

Legyen szép napod! Üdvözöllek: Éva

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2012.07.17. 06:54:34

@Tomio:

AMi az előző üzenetemből kimaradt: Itt kicsit nagyobb-ban megnézheted a képeket:
picasaweb.google.com/109695689502744070313/WrightsHillFortress
süti beállítások módosítása