Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.11. 01:12 kaprye

Új hét - új kiállítás

Szept 10.

SZóval akkor ma...berendezzük az új kiállítást. Reggel még kinyomtattam a kép neveket, pár listát a leírásokkal és elkezdtem vacsorát főzni (hahaha)  Igen, vacsorát, mert a fiatalokat meghívtuk egy vacsira. Az én részem a szokásos: leves és desszert, George majd a főfogást prezentálja: lecsó sült virslivel! Ő is előkészítette a virsliket, a lecsó már készen, csak melegíteni kell és mellé kis krumpi majd frissen.

Aztán jött egy meglepetés levél. A reggeli óvatos figyelmeztetésemre Liza írta, hogy sorry de elfelejtette leszedni az ott levő képeket a falról! (hmmm..) és ma nem is dolgozik a Community Centre-ben...hááááát...Magamban morogolódtam, Felmerült a kérdés bennem, hogy vajon mennyire szervezték meg ezt a kiállítást, ha ez nem volt az eszükben...No, most már mindegy, majd lesz valahogy, és ha már ilyen zökkenőkkel indul a kezdés, talán a folytatás annál jobb lesz!

Georgenak nem is mertem szólni...DE írtam egy levelet Donnának, aki talán délutánig leszedi a falról a képeket..reménykedek.

Mindenesetre mi kimentünk 2 órára és aztán ez történt:

A falon minden kép fent...sok ücsörgő ember, de nem segítő kezek... Bosszúsan leszedtük a képeket, nem sok hiányzott, hogy nem adjuk fel. Ha nem hirdettük volna, akkor nem is....SZÓVAL rossz kezdés. Reméljük a folytatás jobb lesz.

Mire készen lettünk és már pakolásztam össze a cuccokat amikor befutott Ron és megérkezett Alan is... (hmm ez utóbbi...kiváncsisága elhozta) Ron, majd talán rendel képeket...de majd meglátjuk.

DSC_9024_1.jpg

Kicsit beszélgettünk ...aztán jöttünk haza, 6-ra megérkeztek a vendégek. A vacsora finom volt,  a társaság kellemes, kedves-vidám. Így ez a nap is eltelt...

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás művészet napló új zéland wellington eva kaprinay alain aldridge Newlands


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr1004765510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása