Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.20. 09:22 kaprye

Két ellentétes nap

19. Szerda

Délelőtt itthon, a tegnap elkészített töltött képoszta "újramelegítése" délelőtt, kis kert, kis ez+ az...

12-re a Parlamentbe mentem. Megbeszélés volt! Mivel Zsuzsi jóvoltából vendégfotós leszek egy nagy party-n, meg kell ismerkedni a főszervezőkkel. Zsuzsi főnökével Erik Roy-jal (aki a Parlament alelnöke) már találkoztam, de a többiekkel most egy gyors bemutatás keretében. Aztán még megvártam a megbeszélásük végét, majd Zsuzsival együtt ebédeltünk. Ebéd után még készült pár kép a főnökről (karácsonyi üdvözlőkártyához?  és párosan Zsuzsival is. Kedves, szimpatikus ember és Zsuzsinak jó főnöke!

Ebéd közben kiderült, hogy a Newtown peiople's Market szünetel, mert az épületet földrenégéskor  veszélyesnek találták, meg kell erősíteni! Egyébként hihetetlenül nagyot kaszálnak most az építők, karbantartók...az újravizsgált épületeket ha gyengének találják a tulajdonosnak meg kell csináltatni (vagy lebontják!) és ezek a munkálatok bizony borsos számlát eredményeznek!  A market átkerül ide Island Bay-re, ami talán egy jó ötlet...és remélem sikeres is lesz!

Tőle még sétáltam kicsit, majd jöttem haza, hogy a kertben -üvegházban megritkítsam a gyorsan növekvő gaz mennyiséget. Kicsit pótoltam a fűmagot is néhány lyukas helyen, majd még tápot is szétszórtam.

Míg én úton voltam, George a számítógépemen dolgozott kicsit "karbantartás", "nagyjavítás".

20. Csütörtök

Borogngós reggel, nem lehet a kertben lenni. Semmi előre tevezés ezért aztán úgy gondoltam meglátogatom Lilikét. Mivel már régen nem jártam nála (betegséget nem akartam elvinni) mostanra már teljesen jól vagyok...mehetek. Sajnos Lilike már nem tudja ki vagyok, miért vagyok, mindek jöttem,  de nem félt tőlem...mosolygott. Fizikálisan (fotelban ülve) teljesen jól nézett ki, de nem értett engem és én sem őt ...

Nem félt tőlem az új cica sem,  teljesen kedves, barátságos cicus! . Előző macsek már nagyon öreg volt, az örök vadászmezőn kergeti az egereket. Nem vagyok biztos abban, hogy Lilike tudta-e, hogy ez egy másik cica...

B.Lili_Ccicaja.jpg

Igyekeztem haza, tervem még egy kis munka lett volna kint, de annyira lehűlt a levegő, hogy jobban éreztem magam a fűtött szobában! ...és ott is maradtam.

Szólj hozzá!

Címkék: cica napló új zéland wellington eva kaprinay suzy zsuzsi


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr224789635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása