Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.09.25. 21:07 kaprye

Hétfő és a kedd is!

24. hétfő

Szokásos délelőtti házimunka, mosással dúsítva. Mellette pedig befejezve a válogatás a CD-re, mely majd a party képeit (teljes egészében) tartalmazza.

Megjelent a Cook Strait News, benne két fotómmal a 14. oldalon és kis híradással az Island Bay-ben hétvégén történtekről.

SZÉP AZ IDŐ! Süt a nap, kellemes...Délután ART csoport :-) egy kis játék képekkel és kellemes beszélgetés kedves emberekkel...

Közben Zsuzsi is itt járt a Community Centre-ben, így a következő három hónapban 1-1 szombati napra Island Bay vásárt szervez, (a földrengés veszély miatt lezárt épület miatt elmaradó Newtown-Peoples Market helyébe)  melyben ha hagyja én is besegítek ...és persze részt is veszek majd.

25. kedd

11-kor indultam be a városba.

Először a koncert az öreg templomban. Nagyszerű volt! Fiatal fúvósok remek zenét játszottak, jó technikával  és élvezetes műsor volt.

Innen a Parlamentbe sétáltam. Zsuzsival könnyű ebéd közben beszélgettünk kicsit, majd Erik Roynak is odaadtam a CD-t. Állítólag tetszettek neki nagyon a képek, amiket még a FB-re raktam fel...

DSC_0194.jpg

Megjelent a Déli szigeti (Southland Times)  újságban is a  híradás a pénteki party-ról. Kissé bosszantóra sikeredett az újságcikk, mivel a cikkíró "elfelejtette" megemlíteni, hogy a fotó az enyém...

Hazaérve várt egy adag vasalás, majd a közelünkben lakó Annette-hez mentem el kis "felvilágosítást" adni. Nem sokat ért a számítógéphez, abban "okítottam" kicsit, de szegény nem jól volt, így nem maradtam sokáig nála, de felvállaltam pár kép kinyomtatását!

Hazaérve kis ez-kis az már csak a szokásos. Szerencsére kedd és akkor PIZZA .-) ...és dolce vita finom vörösborral :-) !

Szólj hozzá!

Címkék: koncert napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr964802906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása