Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.10.18. 20:58 kaprye

Gitár koncerten

Mielőtt este lett volna sem untakoztam. Persze azt sosem szoktam...de vannak kivételek, amikor a jó is jobb...Mielőtt Franciskával találkoztam volna még tettem egy rövid sétát, mert korábban érkeztem. Itt benéztem a Kura galériába, ahol már viszonylag régen jártam. Most is felfedeztem  pár különleges dolgot...

Találkozás a Te Papa kávézóban Franciskával. Már nagyon régen nem láttuk egymást. Sok gondja volt, betegségek is elérték (közben akkor engem is) , de most nem jött közbe semmi.  Előbb ott beszélgettünk, kávéztunk, majd megnéztünk egy-két termet. Felfedeztük,jhogy kitették a SILVER FERN (páfrány) xilofont.

DSC_1305_1.jpgMég ott a múzeumban ettünk egy-egy salátát és kimentünk a szép időbe, jó levegőre. Azt eddig nem mondtam, hogy kellemes idő, napsütés...kicsit friss széllel. Sétáltunk a belvárosban és zárásképpen megnéztük Gabrieléket is.

Hazaérve George-ot elcsíptem a garázsajtóban, így együtt mentünk vásárolni. Előbb a Warehouse-ba vettem egy nagy dobozt (ha vásárba megyek meg itthon is egy helyen tárolni a cuccokat) , meg egy zsák virágföldet. Aztán Pak and Save, kaja...

Itthon gyorsan vacsora készítés - rakott krumpli. Mióta a vaslábosban csak nyersen szeletelt krumpliból készül tényleg gyorsan elkészíthető! Persze a sütési idő nem rövidül, csak az előkészítés nem olyan macerás. Míg sült a számítógépen dolgoztam és észrevettem egy SOS felkérést. A wellingtoni önkénteseknek kellene  fotózni. Felkérés az utolsó előtti pillanatban, de szerenbcséjük volt, még velük is meg tudtam beszélni, egyeztetni, tehát holnap sem fogok unatkozni! :-) Közben megjött a köszönőlevél is a Southland Party-fotózásért....

Vacsora után csak kicsit szusszanhattunk, indultunk is a koncertre. A régi múzeum épületében rendezett koncertet a NZSM és a brazil nagykövetség. Vendég egy fiatal brazil gitárművész Aliéksey Vianna.  A színházterem megtelt és az első 5 sorban csak a nagykövetségekhez-külképviseletekhez tartozók ültek.

DSC_1413.jpg  DSC_1426_1.jpg

                   DSC_1435.jpg  DSC_1438.jpg

A koncerten készült az első kép, a többi már a fogadáson:  csoportkép a külképviseletek jelenlevő tagjai. A hármas képen a brazil nagykövet és felesége, középen egy angolról régebben megismert brazil lány. Az utolsón pedig Jane-nel (aki szintén gitárművész  s nem mellesleg doktorált is ebből, már írtam róla) van a brazil fiú, aki kedves, közvetlen szimpatikus.  Még egy magyar származású fiatalemberrel is megismerkedtünk, aki szintén gitáros. Meghívtam a Fészekbe...többet róla majd akkor, ha el is jön!

Nagyon kellemes este volt, a klasszikus gitár szépen szólt...s mikor már hazafelé jöttünk az eső elkezdett csöpörögni.

Szólj hozzá!

Címkék: brazil koncert művészet múzeum napló új zéland wellington eva kaprinay te papa Jane Curry Aliéksey Vienna


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr604856918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása