Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.10.21. 11:22 kaprye

Ünnepnapok

Vasárnap 21. Magyar Ünneplés

A wellingtoni közösség erre a napra hirdette a megemlékezését az 56-os eseményekre. A délelőtt itthon, kicsi kert...és még egy kis ennivaló készítése az ünnepség utáni beszélgetésre és a mozira.

A Magyar Kertben kezdődő megemlékezésre 13!-an jöttek el...(mondhatnám 14, de George ott maradt a vetítést előkészíteni a Hall-ban) ...szóval egyre jobban fogy a létszáma azoknak, akiknek fontos az együttlét...a magyarság.

DSC_1768_1.jpg

Innen hazafelé még bementünk megnézni Valikát, aki azért nem jött mert beteg.Nagyon örült nekünk...és kicsit még elbeszélgettünk. Aztán itthon vacsorára egy kis chips-et hozott George,  még egy hamburgert is magának.

Hétfő 22. KIWI ünnep - Labour day - Amolyan május elseje - hosszú hétvége a dolgozóknak.

Nekünk semmi különös, estére vacsora meghívásunk volt. Kihasználtam a szép napos-kissé szeles időt és kétszer is beindítottam a mosógépet, mellette ágyneműt cseréltem és hogy a kert is lássa hasznomat, kimentem.Elől kiszedtem a fűből ( csak a fele területre futotta erőm és kedvem) a mohát és a gazokat.

A nagy kuka háromnegyede megtelt! Neki kell fogni a permetezésnek...Az ősszel még  szép fűben nő a gaz, a moha...és kezd olyanná válni, mint amilyen volt. Nem örülök neki. Több időt kell fordítani rá! ...de valahogy amikor időm lenne az időjárás nem kegyes, és fordítva.

Vacsorára Éváékhoz mentünk. Mielőtt ettünk volna még levágtam Iván és Márton haját is. Finom vacsi készült, desszert is egészen érdekes-finom volt, András készítette. Vacsi után még egy kis beszélgetés és jöttünk haza elpilledni....

Szólj hozzá!

Címkék: napló garden új zéland kertem wellington eva kaprinay magyar millennium park wellington magyar kert


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr714859150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása