Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.03. 20:58 kaprye

Ismét két nap

Ez a két nap azzal telt, hogy itthon voltam :-) Ilyen is ritkán fordul elő, hogy "nem megyek sehová"...

02. Péntek

Esőre álló idő, süvítő szél....hol esett is  kicsit, hol megállt...

DSC_9330.jpgMarion jött hozzám reggel. Őt nem ismertem előtte, de a Time Bank-on keresztül kerültünk kapcsolatba. Neki fotókra volt szüksége és ezért beszéltük meg a találkozást. Pontos volt, kedves és szimpatikus. Ő Angliából költözött Wellingtonba és hozzám hasonlóan szeret itt élni. Készültek képek, beszélgettünk-teáztunk...aztán még egy időpontot előre jegyeztünk.

Mikor elment egy kis lakástakarításba fogtam...mert hát (sajnos) nincs bejárónő, kertész és mindenes. Így aztán magam uram, mert szolgám nincs.

Kicsit előkészültem a holnapi GARAGE SALE-re is...és vége a napnak.

03. Szombat

ÖMLIK AZ ESŐ. DE legalább nem fúj nagyon. Az autót kivittem a garázsból még korán. Kicsit összekészítettem pár dolgot és vártam Zsuzsit. Ő is megérkezett. "berendezkedtünk" és vártuk a vásárlókat.  Nagy meglepetésre még egészen korán két fiatal lány egyből megvette a 3 yukkát!

Aztán jöttek a nézelődők, a vásárlók...és pár dolgot sikerült mindkettőnknek eladni. Zsuzsi és én is jól jártunk...lett egy kis zsebpénz (hahaha)  a megunt feleslegből. A nem szemétbe dobott, túlszaporodott növényeim jól hoznak a konyhára. Persze, költeni is kell  a megmaradó növényekre, a táp és a védekezés pénzbe kerül és nem is kevésbe...

DE ami még ettől is fontosabb...Jól éreztük magunkat. Tracsiztunk, ismerősökkel és ismeretlenekkel, mert a hol szakadó, ÖMLŐ hol csak csepergő, de el nem álló esőben folyamatosan jöttek az iskolába hirdetett vásár miatt...Mi pedig jól kihasználtuk ezt az alkalmat. Még vendégek is érkeztek. Ilonkának egy magyarországi rokona van itt. Ilonkát és a rokon  Jutkát elhozta a közös (bulgár) barátnő Dóra, aki járt már a Fészekben is (a képen középen). Megbeszéltük, hogy jövő héten eljönnek ők is szerdai a  koncertre, majd kávézás Zsuzsival a Parlamentben.  Jutka pedig még bemehet egy csoporttal a parlamenti túrára is.

A vásár végeztével még megbeszéltük Zsuzsival, hogy már majd csak magunknak, de szervezünk egy GARAGE SALE-t december elejére.  Aztán én már csak pihiztem...George készítette a vacsorát...és mindjárt végetért a nap.

Szólj hozzá!

Címkék: napló fotók új zéland wellington eva kaprinay suzy zsuzsi garage sale Marion


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr354887511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása