Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.16. 02:15 kaprye

Sűrű program

Kicsit elmaradtam...de okom volt rá. A naptáram tele hetek óta, és még váratlan felkérés-megbízás, no meg ötlet is.

13. kedd

Délelőtt a Newtown Communtiy Centre-be mentem, mert a Time Bank egy éves évfordulójára készül egy ripoDSC_0154.jpgrt és ehhez készült kép. Itt kiderült, hogy nem csak a fotózásomra kiváncsi Ágnes az újságíró, hanem az én történetemre is. ...szóval riportalany is lettem.

Mivel nagyon szoros volt a nap, nem is maradtam sokáig, siettem az Önkéntesek konferenciájára, ahová nagyon jókor-jó időben érkeztem. Sikerült mindenkit ott találni, teljes volt a létszám, a miniszter asszony, Jo Goodhew  is megérkezett, majd a konferecia résztvevőiről  készülhetett egy közös fotó is. Nagyon kedvesek voltak, mert egy gyönyörű virágcsokrot kaptam a "munkámért", pont olyat amilyet a miniszter asszony is kapott!

Innen siettem tovább beszélni Gabriellel a pénteki programról...majd haza, mert a képeket gyorsan kell megcsinálni. Jó volt megtudni, hogy Jo két képemet is kiválasztotta és feltette a honlapjára! Mindezek mellet  a Hírmondót is lassan készre kell csinálni....és nem mellesleg a kertben is munka van.

14. Szerda

...ma csak kapkodtam a fejem, hogy mit is válasszak...mert volt miből! Először bementem a Michael Fowler Centre-be, hogy megnézzem mi újság a konferencián, amire az ombudsmanok érkeztek. Szerencsém volt, éppen szünet...és sokan kint a folyosón beszélgettek-kávéztak. A lépcsőforduló után éppen ismerős arccal néztem szembe. Helen Clark, a volt miniszterelnök asszony középen, ma az ENSZ harmadik legmagasabb rangú tisztségviselője. Mikor rámutattam a masinára készségesen felém fordította a beszélgető partnereit is:

DSC_0217_1.jpg

Bal oldalán egy új-zélandi ombudsman, a jobbon is idevaló hölgy az Ombudsmanok Világszervezetének soros elnöke. A folyosón továbbsétálva, nézelődve megláttam a magyar ombudsmant is, így a konferencia helyszínén Szabó Mátéról is sikerült képet készítenem.

Ez után a szokásos szerdai koncert következett. Most kivételesen a hátsó sorban ültem le, hamarabb eljöttem...mert a folytatás már a Portré Galériában volt. A kiállító fotós és a Táncművészeti iskola igazgatója beszélgetett azokkal akik ott voltam. Sajnos ennek sem maradtam a végéig...mert egy még fontosabb esenéyn időpontja közeledett.

Charles és Camilla fog sétálni a parton...Gyönyörű volt az idő...csodás fények, színek emberek...és nyugalom, semmi tolongás, semmi lökdösődés!  Mellette állt Claire, aki akvarelfestő és már többször találkoztam vele Alan galériájában.

Jó helynek igérkezett ott maradtam mellette és nagyon jól tettem! Odajött hozzá Camilla!!! Így egészen jó képeket sikerült róla is és Charlesról is készíteni.

Mikor vége lett...én is igyekeztem haza. Várt a kert...és a Hírmondó.

Estére a konzul asszonytól kaptam képeket, de nem olyan minőségben, ahogyan azt szivesen megmutatnám ...így megírtam neki:  azt gondoltam, profi fotós profi képeit kapom, a küldött kettőre nem tartok igényt.

Hírmondó elkészült, a neten van olvashatod is.

15. csütörtök

Először Marion jött hozzám, mert szüksége lett fényképekre (most és a jövőben). Konferenciára készül (pszichológus) és az előadások katalógusához kértek fotókat tőle.


Gyorsan végeztünk, majd mentem be Zsuzsihoz a Parlamentbe. Együtt ebédeltünk, beszélgettünk. Zsuzsi holnap Melbournbe megy, Hannát is felkeresi. Az irodájában még a főnökével is beszélve (meglepetésemre) vett egy könyvet is tőlem ami a driftwoodos  képekből  készült!

DSC_0427.jpg

Onnan még lesátáltam a partra, szép idő, meleg...és láttam, hogy szerelik a víz alatti világítást is a KINA szobrocsoportnál.  A Frank Kitts parknál a Hobbit zászlói lobogtak...estére már nem történt  semmi ...de nem is volt baj. Lehetett lazítani...ILLETVE mégsem. Váratlan feladat. Gabriel kiállításához két nyomtatvány készítése...így aztán mégis éjfél elmúlt, hogy lefeküdtem.

Szólj hozzá!

Címkék: art napló ombudsman fotók miniszter új zéland hírmondó wellington eva kaprinay helen clark wellington volunteer


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr374909525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása