Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.12.14. 10:47 kaprye

Néhány nap egy csokorban

Ahol abbahagytam az a hétfő volt. Most, hogy nekifogok, pedig már péntek este. A napok őrült rohanásban vannak...

Most akkkor visszafelé:

14 péntek

Ma az "esti romok" eltakarításával kezdődött, majd a  Hírmondó zárással, szerkesztés, színezés, nyomtatás és postázás. Közben George elment a szemészhez a szokásos kontrollt megejteni. Egy évben egyszer egy alapos vizsgáklaton esik keresztül. Mire hazajött készen lettem - aztán George is az ellenőrzéssel, netre tevéssel, nyomtatással . Az év utolsó lapszáma elkészült!  Ha érdekel olvashatod.

13. csütörtök

Délelőtt takarítás-kert és "egyebek"... Délben Megan-hoz mentem át a kiállításról kért képeket. Itthon gyorsan még megcsináltam neki, és fel is tette a honlapjára. Délután megérkezett Anita és az apukája. Kicsit beszélgettünk, majd elmentünk sétálni. Fel, a Tapu Te Ranga Marae-ba. Körbe mutattam nekik és szerencsésen még kicsit belül is ... aDSC_4910.jpgztán pont az I-re az vlett, hogy még Bruce-szal is tudtak bDSC_4915.jpgeszélgetni. Jó kedvében találtuk és néhány érdekes régi felvételt is mutatott. Hazaérve George nekifogott vacsorát készíteni, miközben beszélgettünk. Befutott Tibi is és már együtt vacsoráztunk. Az idő nagyon szép, kellemes volt, így vacsora után négyesben még lesétáltunk a partra.

Ezek után ők moziba mentek a Hobbit-ot nézték meg. Mi meg lazítottunk...

12. szerda

Nagy meglepetésünkre ma reggelre megérkeztek a munkások a szomszédba és nekiláttak kivágni az egyik pohutukawa-t. Mi is hozzájárultunk, hogy most kivágják...nagy örömünkre, mert így a kertünk sokkal több napot fog kapni! A felemás oldalú körtefánk is erőre kaphat. Az eseményeket igyekeztünk megörökíteni. Itt belekukkanthatsz, hogyan tűnik el a hatalmas fa! ...és  megritkították a másik kettőt is. Délben koncertre mentem. A szokásos szerdai. Itt találkoztam Anitával és édesapjával. Nagyszerű volt a műsor, remek előadókkal. ...és még Bartók is. ÉLMÉNY!

Innen a Parlamenthez sétáltunk. Zsuzsival találkoztunk-kávétztunk együtt. Ferinek óriási élmény volt, hogy beülhetett a Parlament elnök helyettesének a székébe...

Ez után elváltak útjaink. Ők Tibihez az egyetemre és én csavargósra vettem a délutánt. Előbb elmentem a Waitangi Parkba, majd sétáltam és nagy örömmel vettem észre, hogy a Wesley templom nyitva, bemehettem, fotózhattam...

Ezek után a CQ hotelbe mentem, hogy a kiállítást megörökítsem  a vendégekkel együtt.

...s ez a nap  is véget ért...

11. kedd

George születésnapja...

Külön kérésre semmi faxni...Ne hívjak vendégeket, ne legyen nagy party...Azért, hogy ne teljen el csak úgy, Gabrieléket hívtuk meg egy szokásos keddi PIZZA vacsorára. MIkor értük ment George odafelé megrendelte, visszafelé felvette a pizzákat. Frissiben-iziben megettük...és befutottak Éva és Iván is köszönteni az "ünnepeltet", aki nem szereti ünnepelni az idő múlását... AZért kellemesen elbeszélgettünk, jól telet az este. George még Annáékat hazavitte...és véget ért a nap...

DSC_4543.jpg DSC_4549.jpg

Szülinapi ajándékul a jövő évi Summer Koncertre vettem meg a jegyet, ami majd a Kormányzóház kertben lesz márciusban! 


 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr454964913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása