Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.12.21. 09:53 kaprye

Szerda, csütörtök , péntek

Ismét elszaladt három nap, és én nem írtam...mindig volt valami máááááááááás

19. Szerda

A napot a kertben kezdtem, mert mióta NYÁR van, locsolni kell...hol itt, hol ott és végül az üvegházban is...Aztán irány a belváros. Előbb Alan galériája, s kis pénz állt a házhoz...majd séta, nézelődés ...és a szokásos szerdai koncert mely ismét nagyszerű volt de sajna  ez volt az utolsó ebben az évben. DSC_5223.jpg

Koncert után ismét séta következett...elsétáltam a St Mary of Angels templomba, kiváncsi voltam a betlehemre és ha már ott jártam fotóztam is. 

Innen Gabrielékhez mentem és elvittem Arielt sétálni :-)

DSC_5262.jpg Megnéztük a bálnavadászokat "üldöző" hajót is.

Továbbsétálva a Kura galériába mentünk, itt volt a randevú Gabriellel és Annával, mert a tulajék meghívtak egy karácsony előtti koccintásra. Kellemesen telt az idő, mire a szülők megérkeztek Ariel békésen aludt és mi nyugodtan tudtunk beszélgetni. Ez után én még egy nagyot sétáltam...és túladtam a talált 5  dolláron is.

AZ egyik buszmegállóban találtam és úgy döntöttem, hogy majd egy szegény embernek továbbadom. Volt aki megszólított, de arról feltételeztem, hogy italra költené...Egy buszmegállónál levő kis pékség mögött levő kukában ellenben egy fiatalember kotorászott....Láthatólag valami ennivalót keresett...Kezébe nyomtam az ötöst és Boldog karácsonyt kívánva felszálltam a buszra...

Hazaérve jöhetett a lazítás az egész napos sétálgatás után.

20. csütörtök

A mai nap itthoni munkának szentelve...Készült töltött káposzta huszon valahány gombóccal, kivasaltam az összegyűjtött vasalnivalót.Tettem-vettem a kertben is...de a vacsorát George készítette. Lazac zöldsalátzával NYAMI :-) finom...

21. péntek
Délutánra randevúnk volt. Tanka Laci ajánlatával kerültünk kapcsolatba. Egy itt élő ismerős fiatalasszony (szintén Éva) édesapjával és a családdal volt a találkozó megbeszélve.  János Magyarországról érkezett feleségével és fiával és sokat mesélt a munkájukról...és arról, hogy mily módon szeretné a jövőben a Panoráma Világklubot  is támogatni.

Hazaérve George vacsora :-) Kedvelt kínai most rákkal ! nyammmm ..és kis ejtőzés után most pótolom a mulasztottakat :-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr54975874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása