Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2013.01.07. 06:28 kaprye

3-4-5-6 és már 7

Igen, ismét sok nap elszaladt, nem értem rá, vagy csak egyszerűen lusta voltam írni...Mindig volt/történt valami. Azért sorban hogyan is volt?

3. csütörtök

Poriruába mentem busszal, egyrészt kicsit nézelődni, másrészt vásárolni pár dolgot fotónyomtatáshoz.DSC_6045_310.jpg

Az időDSC_6004_269.jpg kicsit borongós, de nem hideg és nem fújt... Vásárlás után mely sikeresnek tűnt (akkor) , még bementem a Pataka múzeumba ahol ez a kiwi madár (hullámlemezből alkotva) becsábított a könyvtárba is. Hatalmas terület, nyugalmas sarkokkal és nem mellesleg nagyon szép művészi alkotásokkal. Nézelődés után vissza a buszhoz, majd haza...itthon jöhetett a kert, mert eddigre már meleg, napsütés lett.

4. péntek

Mára beszéltem meg Tamalikával, hogy meglátogatom őt a házukban. Igérte, hogy főz nekem majd finom indiai curry-t. Egy buszmegállónál találkoztunk, majd együtt sétáltunk fel a lakásukig, mely egy városi házban a földszinten van. Egyszerű lakás, de Tamalika nem a "takarítók gyöngye",  főzött és terített nekem:

DSC_6069_334.jpgDSC_6077_342.jpg

a curry bárányból készült, vajpuha, finom hús! ...és persze hozzá rizs, saláta.. . Az a piros "izé" édesség volt, nagyon édes és olyan olajos...nem az én esetem...Kellemesen elbeszélgettünk, mesélt az életéről és a festményeiről. Most épp egy szomáliai családot festett le. Tőle még séta Newtown-ban, itthon pedig ismét jöhetett a kert-üvegház.

5. szombat

Mivel a csütörtökön vásároltak között volt olyan, ami mégsem volt megfelelő a mai napot a cserére száDSC_6098_363.jpgntam. Hogy érdekesebb legyen a dolog vonattal mentem. Csodaszép volt az idő, sétára is csábított, de ma "inkább" hazajöttem, hogy George-ot csábítsam sétálni. Az előzőek mind sikerültek...A papírt kicserélték a jobb minőségre, még egy kicsit sétáltam is a vízparton. Ahol a képen a piros folt van, nagyjából ott még leültem ettem-ittam és sirályoztam kicsit.

Hazaérve kiderült, hogy George is elment csavarogni...így  kimentem csak a DSC_6169_430.jpgkertbe ...és élveztem a meleget, a napfényt! Mellette nyomtattam is pár dolgot, hogy Jánosnak majd oda tudjam adni délután.

A randevúnk 5-re szólt. Már a buszon ültem, mikor szóltak, hogy valószínű késni fognak...és ráérek odamenni majd 3/4 6-ra. Így előbb Gabrieléket látogattam meg. Ariel aranyosan álldogált pózolt (de még csak pár másodpercig) a fotóhoz, de lépkedni nem igazán akar .

Találkozva Jánosékkal a fiatalok a Hobbit-ot nézték meg, mi Jánossal sétáltunk - beszélgettünk addig.

DSC_6189_450.jpgDSC_6218_479.jpg

Ő az Ökonet-Biocom egyik tulajdonosa és ezzel kapcsolatban is beszéltünk. Remélem, anyunak sikerül valami gyógyírt hozó terméket küldenem általuk. (Megjegyzésem: aki itt olvasva  kapna kedvet ezekre a termékekre kérem, hogy engem előtte keressen meg e-mailben, vagy privát üziben!).

Mire hazaértem már majdnem 10 volt, de kellemesen meleg IGAZI NYÁR este :-) ritkán van ilyen mifelénk...nem kellett sál-kabát-harisnya!

6.  vasárnap

Reggel 10-re mentem le az Educations Centre-be. Itt a mérgezés után az első nyitott nap ebben az évben, Szerencsére rengetegen jöttek, látogatók-támogatók és most is volt sok érdekesség. Pl. a kis rája,  a petékből kikelve elkezdtek mozogni az ici-pici polipok és volt egy "szőnyeg cápa" (carpet shark) is, mely ha betettük volna az ujjunkat, bizony simán leharapta volna, mert egészen közel úszott a kiváncsi emberhez, kidugta a fejét és harapott volna, ha valaki figyelmetlenebb...

Hazaérve lazítás, kert-lazítás és kert...napfény (sokáig nem lehet kibírni a napon!), meleg..."hurrá nyaralunk" hangulat.

7. hétfő

Ma délelőtt a locsolások után (hihetetlenül száraz minden!) a színházjegyet intézni mentem be. A kínai Shen Yun előadást szeretném megnézni...Igaz, kissé nagy levegőt kellett vegyek, amikor a jegyárakat említették. DE egyszer élünk és sosem láttam még kínai színházat! No akkor februárban kettőt is fogok. ( a másik jegyet véletlenül-tudatlanul vettem meg, erre az előadásra gondoltam, de mást kértem. :-(  Becserélni nem lehetett a Shen Yunra).

Utána a közeli üzletben sikerült megfelelő fólia-tasakokat is vennem a könyvjelzőimnek-hűtőmágneseknek, így azokat délután szépen csomagolva tudtam bevinni a kis üzletbe :-) ! Amit karácsony előtt bevittem mind eladták! (gyűlik  zsebpénz!)

Délután ismét kert következett...George a szárítót bűvölte, mert az idő vasfoga sorban megette a "köteleket". Vacsorára nagyon finom nyershalas-salátát KOKODA-t készített George (mennyei étel!) , s azt ettük előételnek, majd frissen sült kenyérrel virsli következett...NAGY kaját nem kívánt egyikünk sem a melegben. EZ így nagyon finom volt! ...jöhet a lazítás, pótolom a naplót és aztán a semmit tevés következik!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr125002449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása