Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2009.11.15. 02:44 kaprye

Szeles napok

Igen, ma már 15. és elszaladt ennek a hónapnak a fele!  

Mi is történt, mióta nem írtam ide? Csütörtök. Randevú Zsuzsival és közös ebéd a Parlamentben :-)

Onnan séta, majd igyekeztem haza, mert péntek reggelre vendégek érkeztek.

 

Azért még megálltam a sokak által kedvelt belvárosi parknál, mert már állt a város karácsonyfája! Hja kérem, nem lehet elég korán kezdeni!

Aztán még kis kitérő egy üzletbe, ahol makadámiát vettem magamnak, s ha már ott jártam, akkor egy kiló virslit is elhoztam, gondolván arra, hogy vendégeinket meghívjuk majd egy lecsós vacsorára.

Késő este még elmentünk egy kenyértartót venni, mert mióta lelkes pékké vált George, gyarapodnak a kenyereink és már nem néztük jó szemmel a szaporodó zacskókt a pulton.

Utunkat siker koronázta, mert természetesen akciósan sikerült fellelni azt a darabot, amire éppen vágytunk :-)Íme:

 

 Pénteken aztán megérkeztek:  Zsófi és barátnője Zsófi meg  Zsolt. Ők nemsokára a városba, én a kertbe mentem...:-)

Szombaton már korán (9-kor) indultam a városba, mert találkozót beszéltem meg  Annamarival és együtt csavarogtunk kicsit. Annamari az a tolmács lány, aki Aucklandban él és most csak egy hosszú hétvégére jött le Wellingtonba. Lementünk a tengerpartra és ott sétáltunk végig a belvárosnál. Itt még készült pár fotó Annamariról...:-) Nekem a szélfútta tetszett a leginkább, ami sejtelmesen láthatatlanná tette Annamarit...

Jókat beszélgettünk, közben kávéztunk-ebédeltünk együtt Oriental Baynél, majd én randiztam George-dzsal 2-kor.

Együtt is megnéztük az Antique Fairt  a terminálban. Természetesen az én szemem első bekukkantáskor meglátta az egyik polcon a herendi sótartót! Előbb még majdnem elcsábultam tőle, de aztán mégsem vettem meg...Van sótartónk és ez nem a legszebbek közül való herendi darab volt, bár teljesen hibátlan!

Kora délutánra már olyan erősen fújt a szél, hogy nem volt kedvünk sétálni, így hazajöttünk. A vacsora hétre készült el, George alkotta csodás virslinek és a pikánsan csípős lecsónak sikere volt az időben hazaérő "lányok" körében is. Zsolt a foci-meccsre ment (csak 11 után ért haza). Új-Zéland Bahreint fogadta -legyőzte- így kijutott a foci világbajnokságra! Nagy siker az All White-nek!

Este még Guszti is felhívott, nagyokat nevettünk...így aztán hétfőn a neten hallgatható is leszek ismét a sydney magyar rádió jóvoltából :-)

A hosszú nap éjfél után zárult. Vaárnap -MA reggel aztán nagy beszélgetéssel folytatódott. A tervezett kirándulást a fókákhoz lefújtuk, mert rettenetesen fújt a szél és nem akaródzott elindulni. Volt "szóban" sütés főzés és a szokásos receptek adományozásal. Készült általam egy riport Zsolttal is, igaz, többszörös zavarással több részletben. Majd össze kell vágni. Már csaknem délre járt az idő, amikor elindultak visszafelé Palmerston North-ba.

Mi pedig a gépekhez ültünk újságot-leveleket olvasni, (mit mást lehet ilyen szélben csinálni)..és én pedig jöttem naplót írni :-)

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr341526026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása