Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.06.06. 01:53 kaprye

Esős vasárnap.

Igen, vasárnap és esik...de ezzel már lassan újat sem mondok. Szerencsénkre itt nálunk nincs olyan vészhelyzet, mint olvasom, hogy  Magyarországon - Borsodban. Ismerősök mondják, hogy a ház alatt a víz, ott ahol egyébként enem lenne árvíz...Borzasztó lehet szegényeknek.

 

Péntek délután voltam cicázni...Őt, vagyis Loki -t vittem magammal.

Gondoltam is debreceniekre mikor meghallottam a nevét (nem így kellene írni, de kimondva ez volt)!!!

Hazaérve még egy nagyot sétáltunk, de nem jött fotóstéma :-)

Szombaton délelőtt elmentünk TV-t venni. George régi álma vált valóra egy "lapos képessel", s most, hogy jön a foci VB méginkébb birizgálta a fantáziáját. Mivel busszal mentünk körülnézni, haza kellett jönni az autóért, miután kiválasztotta és kifizette, azt, amit már az elmúlt napokban az internetről kinézett magának - nekünk. Beérve az udvarba, éefelé a lépcsőn rosszul léptem, kibicsaklott a bokám...és igen, nem tudtam lábraállni...Kis jegelés és próbálkozás után mégis a kórház mellett döntöttem...Jobb tudni mi és mekkora a baj és annak megfelelően lépni-élni tovább.

Mintegy 2 órás várakozás után mehettem röntgenre, majd újabb másfél  óra után a doki megnyugtatott, nem tört semmi, nem szakadt el teljesen a bokaszalag sem, megmaradok...DE pihentetni kell. :-) Kaptam rá fáslikötést, hónom alá két mankót és már haza is jöhettem...(kegjegyzem a mankót csak kölcsön kaptam ! ha már nincs szükségem rá, vissza kell vinni, mert aztán majd más használhatja! Nem áll senkinél feleslegesen) 

Ja, hogy a TV-is volt? Igen, azért közben elment George. Tudtuk, hogy nem kerül gyorsan rám a sor...mivel első a vérző ember, és a mentők által behozottak...aki nem haldoklik, az rá ér. Ez érthető is, csak néha nehéz elviselni. DE  SENKI NEM HÁBORGOTT!!! Várt türelemmel, mert tudták, hogy nem a lábukat lógatják bent ....

Míg ott voltunk 8 mentő érkezett....Szombat, sportnap...meg más is lehet persze.

Szóval túléltem..Este felhívott Gabriel, hogy végre kimozdult az állóvízből az új munkája. Kezdhet festeni (mér ha az idő megengedi) felállványozták a helyet! Felkért a fotózásra...persze mindent a kedves m,egrendelőért :-) És persze Georg is készségesen felajánlotta , hogy elvisz.

Vasárnap korán reggel még az ágyban fekve töltöttem...majd 9 után gyors vacsora készítés (mert állni kell, amit gyorsan lehet összerakni és a vendégeknek elterveztem...Aztán egy jegelés...és 10 után már érdekelt, hogy mi van a postaládámban. Mit mondjak! 100 email porosodott benne tegnap reggel óta! Most igyekszem azokra is reagálni, és ide is megírni, hogy  köszönöm, hogy eddig jutottál az olvasásban, és mindent leszámítva JÓL VAGYOK!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: cica napló új zéland wellington island bay eva kaprinay gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr252059678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása