Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.11. 08:30 kaprye

Koncert és kiállítás

11. vasárnap

A délelőtt előkészítéssel és főzéssel telt. Rakott brokkoli (előkészítés mára, vacsorára) és húsgombócok paradicsom mártásban.

Mire készen lettem lehetett készülődni. Karori, Futuna kápolnában koncert 2 órától. Mivel az idő nagyon esőre állt és nem volt célszerű busszal menni (kétszeri átszállás és vasárnapi menetrend), irány autóval. Ezért nem kellett nagyon korán indulni, persze napsütésben, kellemes időben jó kis kirándulás és nézelődési lehetőség :-).

DSC_9948.jpgMa ugyanaz a hgedűs játszott, mint aki a szerdai koncerten, Simon McLellan. Mellette volt még egy maori szinész, Jim Moriarty, akiDSC_9946.jpg felolvasott.Bevallom most a felolvasás valahogy jobban lekötött és érdekesebbnek találtam.

A koncert után visszaúton megálltam Alan galériájánál, ahol egy kiállításmegnyitó zajlott már egy órája. Sokan voltak, ismerősök, néhány ismeretlen fiatal és főleg művészek. Kattogtam kicsit, kivittem Arielt egy  sétálni is...majd jöttem haza.

Mehetett a sütőbe a rakott brokkoli, ami nagyon finom lett. Folytatás más csak laza itthonlét...

Szólj hozzá!

Címkék: koncert art kiállítás napló maori új zéland wellington eva kaprinay gabriel heimler kiwi art house alain aldridge anna proc Jim Moriarty Simon McLellan


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr474901403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása