Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

• kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

2009.10.12. 09:22 kaprye

Nézzünk vissza kicsit

Szombat este még egy jót beszélgettünk Gusztival, melyet ma már a neten is meghallgathatsz, itt: http://www.ilosvay.net/html/music.html.

Vasárnap reggelem már főzéssel kezdődött. Mivel vacsoravendégeket vártunk, a leves és a desszert volt az én reszortom .-) Zöldséges borsóleves galuskával és madártej. Mikor ezekkel készen lettem (természetesen a galuska majd csak a végén kerül a levesbe, tálalás előtt), George követett a konyhában. Ő előkészítette a vacsorának valót.

A salátát, és a bárányból készült amolyan arabos-libanoni jellegű étel, melyben van szárított ribizli, narancs reszelt héja, csicseri borsó és zöldségek is, no és füstölt spanyol paprikapor.

Ezt összesütni fedő alatt a sütőben kell majd lassan. Mellé készült friss kenyér és kuszkusz is.

Közben kihasználva a napsütést a kertben végre leraktam a fakéreg-faháncsot a virágokhoz. Ez megakadályozza, hogy gyorsan kiszáradjon a föld és mellette még kevésbbé nő a gaz is! Idővel aztán átalakul, és hasznos tápja lesz a földnek.

Mikor  George is elkészült mentünk a börtönbe. Először látogatóban a wellingtoni börtönben. Mit ne mondjak, csodás helyen gyönyörű kilátás (már akinek és ahonnan lehet kinézni….) Fotózni legközelebb majd igyekszem…

Innen még egy gyors vásárlásra még beugrottunk és aztán már irány haza, vacsora sütés, terítés és várakozás. Vendégeink pontosan érkeztek, jóllakva távoztak. Közben persze nagyon jót csevegtünk!

Hétfő reggelem nagy beszélgetéssel kezdődött szegedi Kati barátnőmmel.  Aztán angolra mentem. Nagyon élveztem, ismét sokan voltunk és sokat tanultam is (kár, hogy hamar el is elfelejtem….hahaha)

Hazaérve ebédeltünk egy nagy tál levest a maradékból, ,majd a szép napsütésben levittem a húscafrangokat a sirályoknak.

Megköszönték és pillanatok alatt felfalták (igaz, szerencsére nem volt sok).

A partra érve csodás látvány tárult a szemem elé. Fantasztikus színek és gyönyörű hullámok. Igez, jó erős szél is. AZ erős hullámzás csodás látványát  tetézte a szemben fújó szél alkotta tarély! Fantasztikus volt!

Hazaérve szöszmötölés a kertben-üvegházban, majd a képek rendezgetése.Vacsora a maradékok elpusztítása és hamarosan vége a napnak.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imreimre 2009.10.12. 11:40:06

Szervusz Kedves Éva !

Örülök új képeidnek, és annak, hogy immár a diavetítőben is megjelentek szép fotóid.

Baráti üdvözlettel , Imre

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.12. 11:53:32

@imreimre:

Köszönöm a segítséged, tudod: "Nélküled ez nem jöhetett volna létre!" Szia Éva

Vittgen 2009.10.14. 17:44:52

Szia Éva!

A menüt olvasva én is odaültem volna közétek!

Szépek a fotók!

Vittgen 2009.10.14. 18:22:28

Öööööö......,mármint vacsorázni!

Megváltoztattam a profilképemet!

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2009.10.15. 05:07:24

@Vittgen:
SZia Kari! Megnéztem a képeid, a családod is :-) Üdv mindenkinek!