Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.11.06. 08:09 kaprye

Coronation Caffee

Reggelre gyönyörű Cicaképek érkeztek a gyerekektől. Milyen csodás munkák kerülnek ki a kezükből...Még mindig érdekes számomra, hogy Ózdról nem jön semmi...nem küld senki...PEDIG jó ajánlatom volt a gyerekeknek. Igaz, hogy el is tudják küldeni szülői/nevelői segítség kellene.

Ma nyílt a kávézó. Mivel szerettem volna frissen fotózni és lehetőleg még "üresen",  korán elmentem. Szerencsémre a fiatal fiú, aki megtudakolta, hogy mikor nyílik nem jó időpontot adott meg...így sokkal korábban érkeztem, mint ahogy hivatalosan megnyílt volna....de úgy látszik kellőképpen határozottan vonultam be, így nem szóltak rám...nem mondták, hogy ne lehet...s én teljes nyugalommal fotóztam jobbról-balról...innen-onnan...kicsi_1.jpg

Nagyon élveztem ...teljesen üres volt, csak  egy alkalmazott volt ott, kedves fiatal fiú...(osztrák ősökkel, de Argentínából érkezve!) . Megittam a kávézó első kávéját. Jó volt...de tudják, hogyan kell számolni. Egy capuccino 4:50-be kerül...kettő árából 20 deka kávét vehetek...Azért nem fogok minden nap idejárni...Még bementem egy kis üzletbe, ahol a tulaj legutóbb kedves és figyelmes volt, utána  lefényképeztem és ma odaadtam neki a képet. Meglepődött, de örült neki!

Útban hazafelé felfedeztem egy helyet, ahol a HOBBIT bélyegek minden változata még kapható. Örültem, mert elsőnapos bélyegzett borítékost sikerült vennem. Remélem, majd 'Kati Csabája' is örülni fog...

Hazaérve két üzenet is várt. AZ egyik, hogy készen lettek a könyvek (bevásárlás után mentünk értük) - ezzel már három változata lett a Driftwood-oknak.... erre az évre teljesültek az apró álmok...

Másik üzenet, hogy jövő héten egy  Önkéntes Központok országos találkozója (Network of Volunteer Centres in Aotearoa New Zealand) lesz, ahová  meghívtak fotózni. Így jövő hét (hétfő-kedd) ...nem múlik el unalmasan.

Ezek után elmentünk bevásárolni, ezt-azt elintézni. Hazafelé megvettük a keddi pizza vacsorát és hazaérve meg is ettük egy egy pohár finom vörösborral. Lazítás és puihegés....majd pakolás és ez a nap is lezárul hamarosan.

2 komment

Címkék: napló fotók új zéland önkéntesek eva kaprinay city and sea museum


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr34893041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KATY 2012.11.06. 09:01:39

Bizonyám:))) Nagyon örült Csaba!

kaprye · http://indafoto.hu/kaprye 2012.11.06. 10:12:29

@KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-)
süti beállítások módosítása