Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.12.17. 10:08 kaprye

Eltelt három nap....

Igen, ismét gyorsan szálltak a napok.

15. Szombat

Vásár és készülődésDSC_4933.jpg

Délelőtt már 9 után indultam az év utolsó Newtown Peoples Market-jére. Ezen a napon kicsit többen voltak az eladók, de a vásárlók nem igazán...Inkább csak nézelődők , mint a képen a kínai ismerőseim is, de azért nem panaszkodok. 

Eltelt az idő, sok ismerőssel beszélgettem, volt vásárló is... George is bejött délben, Zsuzsinál lángost is ettünk. George hazament az autóval én segítettem pakolni és csak utána jöttem haza.

Itthon egy kis pihenés után következhetett a főzés vasárnapra. A Fészeknek előkészítettem a vadasmarhahúst, pácoltam...igaz, nem több napot, csak egy éjszakát állt így. Nem tudnám a mérete miatt hűtőbe tenni és a megromlást nem kockáztatom több nappal...

George-dzsal elmentünk egyet sétálni, hazafelé pedig hoztunk magunknak kis vacsorát a Fish and Chips-estől.

16. vasárnap 

Fészek nap
Reggel befejeztem a vadast. Nagyon finomra sikeredett. A mártás pont jó, a hús megfőtt, de nem esett szét..Indulás előtt csak a tésztát kellett kifőzni. George még délben elment az asztalokat biztosítani...aztán már együtt mindent összekészítve indulhattunk.

Mire szépen meg lett terítve, mindenki megérkezett. ...(már aki bejelentkezett).

DSC_4966.jpgMég Zsanett is befutott édesanyjával, pedig este már repülnek el Kambodzsába. Kedves volt tőlük!  Nagyon kellemesen telt a délután. Az ajándékozási ötlet bevált...mindenki izgatottan várta, hogy milyen ajándékot kap...és azt is, hogy kinek jut az ő ajándéka...! A visszajelzés is jó volt, mindenkinek tetszett az ötlet....

Hazaérve  gyors mosogatás, majd kis kertels is...és ez a hét végetért.

17. hétfő

Reggel a terítők mosásával kezdtem a napot. Nem kezdtem el locsolni, mert esőre állt...aztán délben indultam be a városba, a Botanikus kertbe, mert Anitáékkal volt randevúm a Begónia házban. Előbb érkeztem, még körbefotóztam a gyönyörű rózsákat és az üvegház néhány gyönyörű virágát...aztán összefutottunk Anitáékkal. Kávézás után séta a kertben, majd át a Parkba. Innen lementünk a Portré Galériához, ahol két érdekes kiállítás is van. Innen Owhiro Bay végéig mentünk még egy pillantást vetni arra is.

DSC_5142.jpgInnen hozzánk hazaérve George már majdnem készen volt a vacsorával, hamarosan ehettünk.

Közben beszélgettünk és Feritől elköszöntünk....vele már nem találkozunk ebben az évben. Még mennek észak felé kirándulni és Aucklandból át Ausztráliába- Sydney-be szilveszterre. Feri pedig már onnan repül haza Magyarországra.

...s a nap is véget ért...estére az eső bár igen szolídan, csendesen, de megérkezett.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr874969397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása