Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2012.12.06. 09:21 kaprye

Eltelt egy hét

Hát igen, ilyen sem volt még, hogy egy hét is elteljen és nem írok semmit. Mentség csak az, hogy sok érdekes történt, sok dolgom volt, rengeteg kép és azokkal munka...

Röviden az elmúlt hét:

30. péntek erre a napra egy közeli kis lakás/műhely/galériába mentem kiállítás megnyitóra késő délután. Az idő morcabb, hűvösebb de sok érdekes ember Megan egy szobrászművész, aki helyben bronzból készít szobrokat.

...és már DECEMBER

1. Szombat

Korán indultam itthonról, mert egy felkérésre fotózni mentem. Az IHC (szellemi fogyatékosok egyesülete) által szervezett Observatorium látogatást kellett fotózzam. Nagyszerű volt látni a felnőtt fogyatékosokat és kisérő önkéntes segítőiket ezen a programon.. A gyógypedagógusi lelkem olvadozott és nem győzetem a fotózást. Remek délelőtt volt! Itt a személyiségi jogok miatt nem mutatok képeket...pedig egyik-másik nagyon csodás lett!

Innen hazaérve kis lazítás és pihenés...majd készülődés. 7-re mentünk a Wharewaka-ba egy cég 20. születésnapjának megünneplésére. Felkért fotósként - most nem önkéntes-, de mégis vendégként mentünk. George is kapott meghívót a vacsorára is. Nagyon elegáns szervezés, nagystílű berendezés-dekoráció. A bejáratnál asztalrend, az asztalokon a névkártyák, a vendégeknek kitűzők (hogy akik nem ismerik egymást se legyen gond)  mindenre gondoltak...Étel-ital bőségesen a kedves vendég nem maradt sem éhen sem szomjan.

A házigazdák a cég tulajdonosai Shona és Ron, kedves emberek. Látszott, hogy a céget is úgy vezetik mint egy JÓ CSALÁD-ot.  Magukénak érzik minden embert...Egy olyan is volt, aki a cég megalakulása óta itt dolgozik, ami NZ-n elég ritkaság. Itt jellemzően gyakrabban változtatnak munkahelyet az emberek. Aztán vacsora után  jöttek a Beat Girl-ök a tortával...

DSC_3668.jpgés jöhetett az énekük és a tánc.....MI pedig 11-kor eljöttünk...Készült több, mint 300 fotó, ebből válogatva 160 lett kinyomtatva és CD-re is írva.

2. Vasárnap

"itéletidő" ...bár terveztem id-oda menni, mégis maradtam itthon. Kicsit lazítás és persze a képek. Aztán vacsorára a fiatalokhoz mentünk, mert Anitának az édesapja Feri megérkezett. Így náluk-együtt vacsoráztunk, beszélgettünk.

3. hétfő

Az idő 100 %-os fordulattal mára napsütéses kellemes lett. A szokásos ARTS kora délután, majd  séta a Paekawakawa Reserve-ben, ahol nagyon sokat dolgoztak és látványos eredményeik vannak. Tervek szerint az Island Bay Festival-on szeretnék megnyitni. 

4. kedd

Ma mentem korán a fotókat intézni. Ronnak és Shona-nak kinyomtattattam a 160 fotót, majd megrendeltem a kiállításomra is 5 nagyméretű képet. Délután pedig George-dzsal elmentünk az orvoshoz, Dianához. Az éves kontrollja ilyenkor esedékes Georgenak...Minden rendben találtatott :-) így megnyugodva mehettünk vásárolni.

5. szerda

Régen keltem ilyen rosszul...a migrén .. Várható volt, mert nagy front közeledik. Mindez nagyon kellemetlen, különösen úgy, hogy 10-re a Városházára kellett menjek fotózni, az Önkéntesek Világnapja alkalmából fogadás Celiánál. (8-kor még nem gondoltam, hogy el tudok menni...)

Szerencsére 9 körül kezdtem jobban lenni, el mertem indulni. Igaz, enni-inni nem mertem....Minden jól zajlott, túléltem, de utána  igyekeztem haza. Nem mentem koncertre, nem mentem Gabrielhez...jöttem haza. Gyorsan összedobtam a képeket az albumba, elküldtem amit újságba kell...Aztán mentem az ágyba...és kisebb megszakításokkal csütörtök reggelig aludtam.

6. Csütörtök

Az ébredés még nem volt felhőtlen, de aztán minden jól alakult...A fejfájás elmúlt. A nap sütött. lehetett mosni, majd vasalni is. Igaz délutánra visszajött az eső, a szél...és kicsit, szerencsére csak ici-picit a fejfájás...Látva a hírekben, hogy mi volt Aucklandban (tornádó, nagy károk,  halottakkal) és Rotorua környékén is, nálunk nem is volt rossz idő ...

Még most összeszedtem magam és bepótoltam itt is amit kellett :-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr354950396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása