Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.09.08. 09:53 kaprye

Ismét rengett a föld...

Sajnos igen, megint... Tovább nőtt a kár, és újabb régi szép épületek, templomok, lakóházak váltak áldozataivá. Az előző rengésekben megsérültek, és újabbak is. Ismét szükségállapot Christchurchben, iskolák továbbra is zárva. Borzasztó helyzet. Az eddig emlegetett kár nagysága megduplázódott. 2-ről 4 milliárd dollárra nőt!

Wellingtonban gyönyörű idő volt. Ezért aztán irány a város, séta és megleptem magam egy farmer nadrággal, mert az előzőt sajnos - egy melegszárítás után-  bizony kinőttem....:-)

Gabrielék nem voltak a studióban, így nem tudtam az új képeket megnézni. A vásárlással szerencsém volt, sikerült hamar egy megfelelőt vásárolnom. Aztán sétáltam egy nagyot. Elmentem egy "éppen Tv felvétel készül" mellett is.

Továbbsétálva benéztem az Academy of Fine Arts Galériába. Ismét sok érdekes alkotás volt kiállítva. Ma ez tetszett a legjobban.

 

Kisétálva közeledő felhőket láttam az öböl felől, így jobbnak láttam, ha idő előtt hazaérek :-)  Newtownban összefutottam George-dzsal is :-) Így már együtt jöttünk a buszon.

Akkor már esett az eső :-) Mire hazaértünk kicsit szünetelt, de aztán ismét belelendült. Szerencsére itt nem kapott nagy lendületet, nem úgy, mint az ország egyik-másik területén, ahol bizony mostanra komoly árvizek vannak!

Délután aztán elkezdtem palacsintát sütni! Olyan régen nem készítettem már, hogy a kitalált mexikói bableves mellé pont jó ötletnek bizonyult vacsorára. ...és hogy maradjon is dupla adog készült belőle.

Ha idáig jutottál, legyen vidám, jó napod!

Nekem jól zárult, most kaptam a hírt, erről: 

Meghívó

Az Ausztrália és Új-Zéland magyar szemmel című fotókiállítást a Magyar Köztársaság Nagykövete Ő Excellenciája Csaba Gábor úr nyitja meg, 2010. október 3-án d.e.11,00 órakor a Melbourne-i Magyar Központ Társadalmi Klubjában. A kiállítást megelőző pályázatot a Magyar Művelődési Intézet és Képzőművészeti Lektorátus hirdette meg Magyarország Canberra-i nagykövete és Ausztrália budapesti nagykövete védnöksége alatt. A pályázatra beérkezett legjobb 80 fotóból készült kiállítás a Melbourne-i Magyar Központ rendezésében 2010. október 3. és 9. közt tekinthető meg, a Társadalmi Klub termében. Látogatható hétköznap 19-21, hétvégen 14-17 óra közt. Bővebb felvilágosításért hívja: Fodor Sándort  0421 800 733

Kiállítók: Balogh Klára, Benke József, Berendi József, Börzsey Bálint, Steven Cseke, Csorba Károly, Deák Ferenc, Debreczeni Zsolt, Farkas Sándor, Farkas Zsuzsanna, Gál Mihály, Gellinek Jenő, Jó Ilona E-MAFOSZ, Kaprinay Éva, Kecskés Szilvia, Keri György, Kingl Vivien, Koren Zsolt, Kosik Szabolcs, Kovács József, Kovács Róbert, Kovács Zoltán, Lantai Ottó, Major Balázs, Marczi István, Markó Milan, Megyeri Szabolcs, Mészáros Bálint, Nagy Csaba, Simon Gábor, Simon Noémi, Szatmári Zoltán, Szeker István, Szenzenstein Rita, Tajti Edit és Vörös Attila.

 

 

2 komment

Címkék: kiállítás művészet napló földrengés új zéland wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr882279719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása