Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.16. 12:25 kaprye

Mozgalmas nap!

Sokmindent terveztem mára, de sokmindent az időtől is függővé tettem.

Reggel még szép naposan indult, de aztán rohamléptekben jöttek a felhők és erős szél kerekedett. Ennek az lett az eredménye, hogy ugyan eső nem lett, de nagyon kellemetlen volt.

Azért nem tétlenkedtem...már 10-kor elindultam :-) Először a közelünkben levő óvodába mentem, ahol "GÁLA" volt. Ez amolyan vásár, a nyílt nap és a búcsú keveréke. Sokszor érdekes dolgok vannak ilyen helyen, most is tettem egy kört...és láttam pár érdekeset...A legnagyobb meglepetést egy pici baba okozta, akiről kiderül, hogy ma alig 3 napos! :-) Nem semmi...a mama a nagyobb gyerekkel sétálgatott, míg a papa a picit vigyázta.

Aztán érdekes volt egy kis fa az óvoda udvaron...ÍGY is lehet védeni a fát. Terasz lett köré építve!:

Innen bementem Newtownba, ott is egy "vásárt" hirdettek. No az feledhető volt, de helyette jó fényekben tudtam fényképezni a Community Centre-hez tartozó játszóteret, az új játékokkal! A főút felőli képen jól látható a "mászóka", melyre fantasztikus színes alakzatot/maszkot tettek!

A tetszésem még ez a hinta is elnyerte, ugy-e milyen ötletes? 

 

A zsiráf nyakára illesztett kosárháló sem elvetendő...és még sok szép kis állatfigura mindenfelé a kertben.

Innen még hazajöttem, kis szusszanás után irány a belváros. Egy kerékpáros felvonulásra igérkeztem. Szervezője egy tervező, stylist... Igaz, nem kerékpárral mentem, csak gyalogosan, de kamerával a kezemben :-)

Sajnos a vízparton még kegyetlenebb szél fújt. Időnként a köd is szitált.  Így aztán a maskarások is szerényebbek voltak.  Eljött Celia is, az új polgármester, ő természetesen kerékpárral. Egészen érdekes darabja van :-) Egy sorozat készült, s ha még nem láttad volna, akkor itt megnézheted!

Indulásuk után én már nem utánuk mentem, hanem az öbölben felfedezett hadihajót megnézni. Benn állt a Te Kaha nagy hajó és előtte horgonyzott a Taupó naszád. Nagy örömömre most fel is mehettem a hajóra :-) Sosem jártam még ilyesmin... Ennek képeire kicsit várnod kell, mert mára már elég volt a képekből, holnap pedig Fészek, sütéssel-főzéssel.. Majd valamikor a jövő héten...most megyek aludni!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló hajó új zéland hadihajó wellington eva kaprinay


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr252375698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása