Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2010.10.30. 21:50 kaprye

Market Day

30. Szombat

Mivel ez a nap a hónap utolsó szombatja, természetesen az első utam a Newtown Peoples Marketre vezetett. Előbb körülnéztem a zöldséges-gyümölcsös nyitott piacon árusítók között, majd mentem a megszokott helyre is. Most kicsit gyérebb volt a forgalom. "Micsoda meglepetés", hogy most egyetlen képviselőt, vagy a versenyben indulót nem láttam itt ...

Azért a hangulat jó volt, ehhez a latinos muzsikát szolgáltató kis zenekar nagyban hozzájárult. Zsuzsi a magyar konyhájával fogadta a visszatérő látogatókat :-)

Képek pedig itt láthatók.

Innen a belvárosba igyekeztem, mert ott randevúztunk George-dzsal. A TSB Arénában volt egy utazási kiállítás "vásár", ahol körül akartunk nézni a jövő évi utazásom ügyében.  Kicsit hamarabb érkeztem, hogy kedves barátomnak a 4. szögből is megmutassam az aréna előtti teret befedő hatalmas vitorlákat. Itt most már a tér minden oldaláról láthatja a képeket.

George pontosan mgeérkezett, de a program nagyon nem olyan volt, mint amire számítottunk. Ott elsősroban szervezett utakat kínáltak...s nekem ugy-e nem arra van szükségem. Így aztán egy kis kör után ott is hagytuk. Ha már ott voltunk, sétáltunk egyet a bel-belvárosban. Útközben betértünk egy utazási irodába is.... Kedves fiatal lány volt ott egyedül, s hogy ne unatkozzon, megkértünk, nézzen körül számomra megfelelő (nagyon fontos az ár is...) repjegyeket illetőleg...:-) Kedves volt, jópofa, nagyokat nevettünk és egy előfoglalást is intéztünk. Majd azért még elmegyünk más helyekre is...aztán meglátjuk. Hamar kell dönteni, mert hihetetlen módon sok járat már most tele van...(jövő év másuj-július valamikor) és még csak októben vége!  Most egy új "útvonal" a tervem, ment-jövet egy-egy megálló megint, egy-egy számomra még ismeretlen (persze ilyet nem nehéz találni) helyen.

Hazaérve aztán már csak a képekkel vacakoltam, nagyon tetszett a vásáron ez a szemüveg...Mármint a készítő ötlete...:-) Zsuzsi lefotózott, így most megosztom veletek is. Hát elég vicces, nem???

Legyen szép napotok, bár tudom,  ez a hétvége a halottakra való megemlékezésé. Indulnak a "temető járatok". Mi itt csak csendben emlékezünk... Meggyújtok pár mécsest és várjuk a jelmezes gyerekek...csak nehogy elfelejtsek cukorkát venni! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland eva kaprinay newtown peoples market


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr852410564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása