Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.01.14. 09:57 kaprye

Elkészült

Hogyan is teltek a napok kedd óta?

 

12. Szerda nagyüzem-írással, de azért volt időm bemenni kicsit a városba is, Sándoréknak kinyomtatva elvinni a képeket. Uténa-előtte kis séta, pár képpel. Ez a szép marae szerű bejárat érdekes.

13. Csütörtök Kedves ismerős Anikó, aki decemberben volt Magyarországon, vitt is anyunak kis csomagot. Vissza sógornőjével együtt érkezett. Gyuri nővérével volt megbeszélve a randecú, hogy míg a "háziak" dolgoznak, mi szórakozzunk. Zsuzsával a Te Papában beszéltük meg a randit. Beszélgetve, egymást megismerve kicsit végigvezettem a számomra megunhatatlan hatalmas múzeum egy részén (hagytunk máskorra is). Innen kisétálva a vízparton mentünk a belváros felé.

Előbb egy szórakoztató-művész produkcióját figyeltük. A nézők között sokan engem is beszervezettnek hihettek, mert pár percig "közös számunk volt", én fényképeztem, ő pedig pózolt! HAHAHa nagyon jókat nevettünk közben.

Aztán nagy szerencsém volt. Az épülő új marae-nál egy férfire és kezében amolyan építészeti tervekre figyeltem fel, amit fiatal lányoknak mutatott. Kiváncsiságom miatt nem hagyhattam ki, hogy én is (nem mai csibe) ne menjek oda. Jól tettem, mert személyélben megismertem a marae építésvezetőjét! Az úr (sajna nem volt névjegye, én pedig nem írtam fel a nevét...hmmmmost persze bosszant nagyon!) készségesen elmagyarázta, hogy mi és hogyan lesz az épületben, melynek az ünnepélyes átadása a Waitangi Day-en lesz.

Turistáknak és érdeklődőknek nyitva tartó épület lesz, 3 szinten kisebb és nagyobb (előadó-bemutató) termekkel, kávéházzal.

Aztán besétáltunk a belvárosba, felültünk egy buszra és eljöttünk hozzánk. Anikó munkáját befejezvén egy busszal késöbb utolért minket. Aztán már hármasban mentünk le az öbölbe egy közös sétára. Hazaérve Geroge is elkészült az ennivalóvall. Így mi  négyesben megvacsoráztunk. Gyuri csak későn, majndem 8-kor szabadult a munkahelyéről, így ő egyedül evett, mi csak aszisztáltunk hozzá.

Még kicsit beszélgettünk, majd megbeszéltük a hétvégét és kicsit terveztük a jövő hetet. Anikóék dolgoznak, Zsuzsával majd csavargok!

Szomorú hírt is kaptunk ma, öreg barátunk Bandi, akit még a múlt héten meglátogattam, meghalt ma reggelre. Búcsúztatása a jövő héten lesz, erre készítettem este még egy gyászjelentést.

14. péntek  Utolsó simítások a Hírmondón, majd bementem a belvérosba acrilic festéket venni. Vasárnap a hegyre megyünk, Endre kérte...

Rövid sétát még a parton  engedélyeztem magamnak. Ekkor észrevettem, hogy díszíteni a yacht verseny befutóra.

Skipper neveNationality ÁllampolgárságBoat Name Hajó neve  
hristophe Bullens Belgium BelgiumFive Ocean of Smiles Öt-óceán mosoly  
Zbigniew Gutkowski
Poland LengyelországOperon Racing Operon Racing  
Derek Hatfield  Canada KanadaActive House Aktív ház  
Brad Van Liew United States Egyesült ÁllamokLe Pingouin Le Pingouin  
Chris Stanmore-Major  United Kingdom Egyesült KirályságSpartan Spártai 

Ezek után aztán majd figyelni fogok... kiváncsi vagyok, hogy mikor érkezik az első hajó!

Hazaérve az összegyűlt vasalnivalónak ugrottam neki, mikörben fél szemmel az aucklandi teniszversenyt figyeltem.

Aztán utolsó simítás, színezés és ellenőrzés, s a Hírmondó a netre került. Most pedig bepótoltam az elmulasztott napokat!

Legyen jó napod neked is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: art művészet napló új zéland hírmondó wellington island bay eva kaprinay te papa


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr522582818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása