Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.02.20. 10:37 kaprye

Napos hétvége

18. péntek

Ma itthoni teendők kerültek előtérbe, majd elmentünk vásárolni. Részben magunknak, részben a Fészeknek . Megvettük a vacsorának valót is.  Délután elmentem még a  közelünkben levő Communty Centre-be. Itt az Island Bay fesztivál keretében gyerekeknek volt rajzverseny és abból egy kiállítás.

Közben jó volt megismerkedni az új vezetővel is, fiatal kedves…és ami fontos, hogy most nem éreztem úgy, hogy egy elhanyagolt helyen vagyok (a múltban kicsit olyannak hatott az intézmény).

Ma az is kiderült, hogy két fotóm bekerült az Utazás a világ körül 2011. Kiállítási anyagába. EZ is jó hír.

Vacsorára a kedvence került a tányérba, frissen sült tonhal zöld salátával…FINOM …

19. szombat

Délelőtt piacra mentem, előtte-utána még a készülő alkotásokat néztem meg a közeli Supermarket ablakain.

Délután 2-kor pedig a közeli mozi kistermében volt „jelenésem”. Ekkor volt az Island Bay Fotóverseny eredményhirdetése. Ennek a képei is az Island Bay Fesztiválnál. Kiíró Celia akinek az édesapja volt nagy fotós, az idei verseny a 3. Eddig mindegyikre beneveztem. Most is így volt. Három képpel indultam, és egy lett a befutó. No nem elsődíjas…, de  nagy dicséretet  „ Higtly Commended” kapott az egyik. ( erre tippeltem volna legkevésbbé).  Mindenestre jólesett. Itt még csak az elmúlt év  "nyertesei" vannak fent.

Hazaérve lazaság, tracsi-locsi-fecsi vacsora…. Zsuzsiéknál elmaradt a BBQ, így direkt jó, hogy maradt a tonhalból és a salátából is így frissen elkészítve ez, a kedvencem  lett ma is a vacsora.

 

20. vasárnap

Ma Fészek nap, így ennek megfelelően mozgalmasan telt a délelőtt. Összekészítettem amit vinni kell.  Megtisztítottam 5 kiló krumplit, 2 kiló hagymát, eltakaírtottam a romokat, és átadtam a konyhát.

George feladata a virsli irdalása és a hagymáskrumpli elkészítése. Azért még kis kevergetésre beszálltam, majd mire elmúlt egy minden készen állt. Bepakoltunk az autóba és irány. Ott jól elvoltunk. Igaz,  volt aki nem jött el, de volt aki most volt először…Jól éreztük magunkat! Bőséges ebéd volt!

Rengeteg finom süteménnyel!!Ja, és Zsuzsi elhozta a lányokat is!!! Nagy volt az öröm!

 

Hazafelé még beugrottunk Zsuzsihoz egy kis további fecsegésre. Nagyon finom dinnyével és kedvenc italával várt. Ez utóbbi is fonom volt, megbolondítva egy kis alkohollal!

A lányok is boldogak voltak. Hogy ő melyik, így nem tudom...de tünemény! A tesó majdnem ugyanilyen: 

Zsuzsi itt hívta fel a figyelmem, hogy megjelent az újságcikk a Cook Strait legutóbbi számában a 10. oldalon ott van az én fotóm is, ami a Newtown Peoples Market vezérkaráról készült  Ennek is örültem ...

Este Gabriel is jelentkezett,  visszaérkeztek.

Holnap pedig már ismét elkezdődik/folytatódik a Social English group összejövetele, örülök neki!

Szólj hozzá!

Címkék: napló új zéland fészek wellington island bay eva kaprinay fotóverseny gabriel heimler


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr32674236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása