Életem Új-Zélandon

2004. január 29. óta élek Új-Zélandon. 2008. szeptember 12-én elkezdett internetes naplómat (másik tárhelyet technikai problémáim miatt lezártam) itt folytatom. Ismét egy új élet kezdete....

Jártamban-keltemben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • kaprye: @Tomio: Örülök, hogy tetszettek a képek és ismerős a főpolgármesterünk is :-) "Kicsi a világ" Ü... (2012.12.18. 04:39) Mozgalmas hét - folytatás
  • Vittgen: Szia Éva! Szinte félve írok neked ide! Oly' rég jártam itt nálad,hogy csak na...... De ha már err... (2012.12.18. 04:39) Régi-új események és képek
  • kaprye: @KATY: Majd igazából akkor fog, ha meg is kapja :-) (2012.11.06. 10:12) Coronation Caffee
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva, Veled örülök az új gépednek. Tudom mit jelent. Te (ezek szerint) Canon párti,... (2012.10.25. 11:41) Nikon 7000
  • kaprye: @Budaéva: Szia Éva! Nagyon kedves tőled, hogy hűséges olvasóm lettél. Lilike igen, tudomásom sze... (2012.09.06. 21:18) Véget ért a kiállítás

Indafotó képek

Indafotó képek

2011.06.08. 08:42 kaprye

Élet a szülővárosomban

06. hétfő

Ez a nap az első nagy sétával kezdődik. Igaz busszal bementem a város másik „végéig”, majd a Petőfi tértől kezdtem el hazasétálni.

Itt előbb a könyvtárba mentem be, ahol megtudtam, hogy Adél ezen a napon  lesz délután.

Aztán a Széchenyi iskolában Zsókát látogattam meg, majd megnéztem, a nagytemplomot. Igaz, nem volt nyitva…mert nem tudják őrizni, de egy kedves hölgy kérésemre kinyitotta.

Csodaszépen van karban tartva, felújitva…gyönyörű!!! 

Innen séta hazáig kis nézelődéssel. Ebéd után aztán kicsi fiam látogatása, kis beszélgetés, majd irány a könyvtár. Kálnay Adél irónő, kedves volt barátnőm, osztálytársam, iró olvasó találkozója. Sajnos itt is elég kevés volt az érdeklődő…szomorú ezt tapasztalni.Azt ellenben jó volt hallani, hogy Adél munkái érettségi tételek voltak Dunaújvárosban, ahol évtizedek óta él és alkot.

Mindenesetre akik ott voltak, remekül érezték magukat és Adél új könyve "HAMVADÓIDŐ" nagyon hangulatos, pergő stilusával lebilincseli az olvasót.

Innen még nem jöttem haza, hanem elsétáltam az Olvasóba, ahová Nárcisz barátnőm hivott meg egy műsorra. Szerencsém volt, mert a találkozó idején vihar, nagy eső, még is volt, de mire a sétára került a sor elmúlt.

Korán érkeztem, ezért előbb a kórus próbáját hallgattam szombati koncertjükre készültek, majd az emeleten megnézhettem a Kunt Ernő kiállitást és a gyerekmunkákból készült kiállitást. Ezzel aztán el is múlt az idő, Nárcisz is megérkezett, az előadás is elkezdődött.

 

Vicces fiúk, egyenként a színpadon. A humor többsége ellenben a trágárságra és a nemiségre épült…nekem ez kevésbé tetszett. Ezért aztán én nem tudtam mindenen nevetni…

Mindenesetre sok ismerőssel is találkoztam…

07. kedd

Ma körülnéztem a közeli üzletekben, felvállaltam az ebédkészítést és persze közben  anyuval beszélgettem… Ebéd után régi főnökömet, kedves igazgatónőt, Böbét kerestem fel. Elbeszélgettünk, meséltem és kicsit ő is. Nosztalgiáztunk is...Tőle aztán hazasétáltam, ismét keresztül a városon.

A fotókat ebben az albumban kötöm csokorba. Itt megnézhetitek a város szépségét...a csúnyaságát nem mutogatom, azzal gyakran lehet találkozni mindenféle sajtóban ...


Szólj hozzá!

Címkék: art napló ózd eva kaprinay kálnay adél


A bejegyzés trackback címe:

https://kaprye.blog.hu/api/trackback/id/tr782966913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása